Saturday, January 23, 2010

Thanks for make me happy!!

Pagi2 lagi dah keluar pergi low yat dengan faizal.. dekat RM300 ar juga habis beli external hard disk, beg lap top, MP3.. apa lagi ye?? Beli MP3 pula sengal.. USB tak boleh guna.. sedih pula aku.. then dah dapat semua, pergi KL sentral. Lepak dengan budak2 kolej faizal. Dapatlah juga jumpa budak kembar dua orang tu.. memang comel.. peramah juga. Baru first time jumpa dah menyakat aku.. then aku keluar dengan andy.. best gila keluar dengan dia. Entahlah.. rasa happy sangat2!! Yela kot.. lagi pun dah ar tengah tension.. dia bagi aku present.. dua lagi.. dapat coklat lagi.. tapi aku tak nak makan ar. Sayang.. lawa.. tak nak buka.. then pergi pyramid, redeem voucher hadiah dekat jusco. Hm.. dia memang nampak lain sekarang. Tak macam andy yang aku kenal dulu. Budak yang selalu buat aku sakit hati. Selalu mengacau aku! Hm.. tapi tidak sekarang.. nampak mature ar.. hehe!! Hm.. disebabkan call free seminggu ni, aku call dia jelah.. tak pun, aku call irfan.. berguna ar gak. Tak macam last year. Tak dapat manfaatkan langsung. Well, thanks ek.. aku happy sangat2 hari ni…

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner