Saturday, January 30, 2010

Trip to Low Yat

Haha!! cam trip apa je.. mmg ar pun.. maghrib baru balik rumah.. letih nak mampos.. tunggu eli dekat 2 jam dekat rumah.. sampai aku tertidur dengan tudung2 sekali. rasa macam nak marah pun ada gak! haha!! by the time, dia sampai gak. dahlah panas.. muka aku sekarang muka low yat je. aku pergi tukar MP3. kena ar tambah duit.. MP3 yang beli hari tu sengal.. macam orang dia juga. heee... then beli barang yana.. and akhirnya aku beli juga broadband.. tapi banyak ar nak kena fikir pasni. duit lens, bil digi, broadband, nak top up lagi.. fuh!! macam dah kerja je aku.. then kita orang pergi makan dekat Chicken Rice Shop. nak makan dekat McD, tunggu ar 10 jam pun.. aku tak tahu kenapa ar orang ramai gila dekat TS. tak reti duduk rumah ke cuti2 ni.. haha!! cakap orang.. aku pun sama.. tapi aku ada hal.. then kita orang discuss pasal reunion tapi tak tahu ar jadi ke tak.. masih dalam perbincangan. anyway, thanks babe sebab temankan aku.. aku tahu kau tak suka tempat crowded but you have too.. heheh!!



0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner