Friday, January 1, 2010

Welcome 2010!!

New year, new mission!! azam tahun baru.. erm.. apa yang best tahun 2010 ni.. tahun ni, aku dah menjangkau 20 tahun.. no more belas2.. dah masuk puluh.. and 20 hari je lagi.. my birthday fall on 20.01.10.. cantik juga.. then aku nak lupakan memori 2009.. mana yang positif aku ambil.. yang negatif, lupakan.. jadikan pengajaran.. learn from mistake right.. then aku akan masuk gombak.. tak lama je lagi.. jadi pelajar degree pula.. hm.. apa lagi yer?? azam untuk menjadi seorang yang tabah.. no more crying!! i'm not that week actually.. stand on my own foot.. kurangkan sikit menjadi seorang perempuan yang pemarah... jadi soft pula tapi bukan untuk ditindas.. what else?? buat je apa yang aku nak.. chaiyok2!!! happy new year to all!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner