Friday, January 1, 2010

Everything runs smoothly

Agak lama aku tak tulis dekat blog aku ni.. cuti hari tu apa je yang aku buat.. GPL2 pun macam study tak study je.. paper GPL2 hari tu, memang gila ar.. no comment! apa2 entah jawapan aku agaknya.. paper GPL2 je yang tak dapat lagi.. aku rasa Mdm Bad mesti bosan tanda paper kita orang. masa dah ar ngam2 jer.. nak patah tangan aku menulis. apa2 pun, dah lepas. fikir untuk part tu, final exam.. BLM dah dapat paper.. markah aku pun quite impress.. hm... same goes to law & soc.. library quiz, assignment snatch theft and presentation show and tell last monday pun ok.. aku rasa macam happy je dengan my marks except for GPL2 lah.. yang tu, aku malas nak fikir... itu subjek yang dikecualikan sebab terlebih "senang".. huhu!!! mak pun bangga juga dengan anak dia ni.. kui3x!!! tinggal case briefings jelah ni.. macam tak gerak2 jer... mooting?? takut gak.. workshop mooting 14/1/10.. memang saje!! sepatutnya cuti!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner