Sunday, February 7, 2010

Finally.... hm.. tul ke aku ni??

Hm.. finally aku cakap juga dekat dia.. hahah!! adakah itu diri aku yang sebenar?? owh!! tidaks!!! macam tak percaya je apa yang aku telah lakukan pada hari ini.. heee... tapi rasa lega ar juga.. dan yang lain2 pun aku dah cakap apa yang aku patut cakap.. biar diorang tahu sikit apa yang aku rasa selama ni. diorang mana fikir apa yang diorang buat. aku yang sakit kepala otak pasal diorang.. hm.. apa2 pun, dah lepas.. apa dia nak fikir, dia fikirlah.. tapi macam malu ar juga. tak pernah2 seumur hidup aku, aku buat macam tu.. heheh!! hari ni juga, aku telah membuat satu transformasi. potong rambut. memang cun ah!! aku suka sangat! stylo babe... hari ni juga merupakan hari yang semua orang buat aku bengang. bengang dengan webcam dekat lap top aku. aku cari2 tak jumpa. rupanya tak install! macam apa je!! pastu pasal kawan aku sorang ni pula. entahlah.. apa masalah kita orang sebenarnya. ada je yang tak kena.. hm.. tapi last2 baik juga.. biasalah tu.. lumrah dalam berkawan.. kalau baik je pun, tak best juga.. ikram? aku dah cakap dekat dia apa yang aku simpan selama ni. biar dia tahu apa aku rasa. rasa macam malas dah nak kawan dengan dia. entahlah. aku pun tak tahu nak fikir apa. tapi bial fikir2 balik buat apa nak musuh2 dengan orang. tak dapat apa2 nye.. lupakan jelah...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner