Thursday, February 4, 2010

Last week for class..

Hm.. tinggal GPL2 je yang tak habis belajar lagi.. consti yang agak bosan.. macam tak faham je.. aku pun tak tahu apa yang aku faham.. class BLM?? buat soalan thn lepas then discuss semalam.. class GPL2 semalam ar alst sepatutnya tapi mdm nak buat hari ni.. sorrylah ye mdm.. kalau pergi hari ni pun, saya tak dapat concentrate apa2.. saya dalam dunia mana entah sekarang ni.. next week dah exam.. tak tahulah macam mana.. I've no strength for now.. semalam briefing untuk pergi Gombak.. fuh!! camnelah nak berhadapan dekat gombak pula.. tak sanggup! credit hours for 4 years about 150 something.. macam2 jadi minggu ni.. sabar jelah.. benda yang tak expect.. anyway, thanks to all my friends for support me especially shah.. after briefing, petang semalam aku balik rumah.. apa2 pun, aku tetap juga kena balik.. kalau tak, aku tak tahulah apa jadi dekat aku..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner