Friday, March 12, 2010

Anak Aku Artis

Hurm.. tiba2 teringat cerita ni.. aku tengok dekat Astro Ria. kisah anak dia yang masuk Akademi Bintang.. ala2 AF gitu.. tapi aku bukan nak cakap pasal watak Mimi yang dilakonkan oleh Dina dekat dalam cerita tu tapi nak cakap pasal situasi adik Mimi dalam cerita tu.. apa yang pernah terjadi pada aku.. if I not mistaken, enam tahun lepas.. dalam cerita tu, adik Dina berkawan dengan seorang lelaki ni.. mula2 aku pun tak tahu kenapa dia minta putus dengan lelaki tu.. rupanya dia dapat msg daripada mak lelaki tu.. bagi tahu supaya jangan berkawan dengan anak dia lagi.. and dia sanggup buat semua tu demi mak dia. teringat situasi aku dulu.. situasi yang sama.. tapi aku takdelah sampai putus. dia tak tahu pun yang mak dia buat semua tu.. Hm.. kenapalah ye aku tak simpan msg tu??

Kisah aku sama juga seperti tu.. tiba2 rasa sedih.. hm.. takpelah.. your son pun dah bahagia dengan orang lain.. don't worry.. ok what.. nama bapa pun sama.. duduk dekat tempat sama.. senang sikit.. maybe calon menantu pilihan.. aku agak sedihlah tak dengar daripada mulut dia sendiri yang dia dah kapel. aku tahu pun dari status yang dia post. okey.. biarlah.. aku malas nak gaduh.. dia cakap dah bagi tahu, dahlah.. aku just doakan kebahagiaan dia. sebelum ni memang dia berkawan dengan budak tu.. pernah kapel atau tak, aku pun tak tahu.. tapi rumours ada ar sebelum ni. aku je yang just buat tak tahu. malas nak panjang2 cerita and paling penting, malas nak gaduh dengan dia. sukar juga untuk menerima hakikat.. I'm nothing to him.. lagi pun, kita orang dah janji we are only as best friend so I must accept that. nak kembali bersama balik tu, memang mustahil.. so just berdiam diri lagi baik.. I doakan you bahagia dengan dia.

Since last night, I'm not feeling well.. sebab makan ubat yang doc bagi tu.. terlalu kuat.. suddenly badan jadi lemah and macam khayal je.. suara pun macam dah takde ni.. so weak! be strong Myra!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner