Saturday, March 13, 2010

Terjaga daripada pengsan

Salam.. Hoooooo!!! Tajuk dah menggerunkan!! My mum thought aku dah pengsan.. Penangan ubat yang doc bagi tulah. Pergh!! Laloq wa cakap lu... Kalau nak senang tidur atau dalam erti kata lain nak tidur 24 jam tak bangun2, makan ar ubat aku tu. haha!! dahlah pintu bilik aku kunci.. huhu!! nasib baik selamat bangun.. aku sedar pun sebab bunyi vacuum.. mak aku tengah kemas rumah.. oleh itu, thanks to vacuum cleaner kerana kejutkan aku!! pagi pula kena makan ubat lain.. memang badan macam letih je.. baring jelah.. apa boleh buat.. hurm.. ada ke kawan aku nak ubat tu. agak2 tak boleh tidur, makan jelah ubat tu. sengal jer!!

Hurm.. masa tengah baring2, tiba2 teringat nak msg dia.. aku just nak kita orang macam biasa.. macam dulu.. aku tak nak even dia dah kapel, kita orang tak boleh macam dulu.. aku just sedih and terkilan je dia tak bagi tahu aku yang dia dah kapel.. hm.. just doakan jelah dia kekal dengan budak tu. aku pun tak nak cetuskan perbalahan dengan dia. aku nak semuanya okey! dia pula ngade2.. tahu ar gf dia jauh. jangan nak jadikan aku ni R&R pula ek.. boleh blah!! kalau nak flirt2, pergi fly jumpa awek you okey. Sengal! so to me kita orang ok jelah.. just be positive okey! berpijak di bumi yang nyata. I'm not dreaming!

Hari ni layan cerita "Adnan Sempit" dekat lap top. best juga! By the way, thanks to all my friends yang ambil berat pasal aku ye.. I'm okey.. there's nothing to worry.. I'm used with these kind of things.. no need to worry lor.. Chill!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner