Tuesday, March 23, 2010

Bad condition

Salam all.. semalam tak dapat nak post apa2.. really in the bad condition.. sehari suntuk aku baring je.. memang tak larat sangat.. sekarang ni pun, macam khayal je.. tunggu masa untuk mata ni pejam.. mak aku siap serve makanan sampai bilik lagi.. aku bangun untuk solat then baring balik.. nak bernafas pun susah.. penat! sebab kahak banyak sangat.. suara aku pun orang dah tak kenal. orang tak berapa dengar apa aku cakap.. malam tadi pergi klinik.. klinik yang family aku biasa pergi. lama juga aku tak jumpa doc tu.. demam aku macam biasa jelah tapi teruk sebab infection.. kuman.. hidung berdarah.. bibir pun berdarah sebab kering.. ubat?? tak payah cerita ar.. ada 6 jenis ubat yang kena makan.. ubat demam, selesema, antibiotik, ubat hisap, ubat batuk and ubat untuk titik masuk dalam hidung.. sampai nak termuntah ar juga aku makan ubat yang banyak tu.. ubat titik tu sebab tak nak stopkan flu.. sampai breathless ar! huh! semua ubat tu memang buat aku mengantuk.. baru makan kejap je dah bertindak balas.. so for now, doc suruh aku stop makan ubat hospital dulu.. sebab takut jadi apa2 campur2 ubat ni.

Kawan2 tanya aku pasal nak arrange jadual.. takde suara pun terpaksalah juga cakap.. penat!! diorang pun tak dengar sangat tapi harap2 korang fahamlah ye apa yang aku cakap.. and to my dear BB, jangan buat hal ye hari khamis ni.. I really2 need you.. pls....

Hurm.. dia?? semalam msg aku.. aku pun macam biasa jelah.. aku malas nak bagi tahu dia yang aku tak sihat.. takut busy ke.. takde mood ke.. malas nak kacau.. tapi semalam dia dah msg aku, aku pun bagi tahu jelah dia.. msg jelah dengan dia.. gurau2.. kita orang macam nilah.. ikut angin masing2.. kalau ok, oklah.. aku tanya dia ada prob ke tak. dia cakap takde, so takdelah. minggu ni dia banyak takde kelas.. lecturer takde! so kerja dia merayap jelah. tak tahu nak duduk hostel!!

p/s: doakan aku cepat sembuh okey.. banyak kerja nak kena buat ni.. and to my bb, ingat okey!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner