Monday, March 15, 2010

Hurt

Salam all.. today aku dah planned nak pergi Bank Muamalat.. nak bayar fees untuk masuk Gombak. I thought nak pergi dengan eli but since aku tak berapa tahu jalan nak pergi Sea Park so aku pergi dekat branch KL jelah.. it just that aku nak bayar fees je so malas nak pergi jauh2.. aku tanya haziq. dia tahu jalan tapi nak pergi dengan eli.. eli pula aku tak tahu dia sampai sini pukul berapa so I decided pergi sendiri jelah.. senang.. tak payah nak susahkan orang.. ikutkan hati macam malas nak keluar tapi terpaksa ar juga keluar.. hari ni aku bangun awal sikit sebab aku mimpikan seseorang.. macam mana entah aku boleh mimpi kawan aku sorang tu.. mimpi apa?? biarlah rahsia.. then aku terus on9.. dia pun tengah on9 pagi tu.. hurm... dia tak tidur pun. tak tahulah apa yang menyerabutkan kepala otak dia.. sebab ex dialah kot.. then ena msg aku.. nak ajak aku main bowling tapi tak laratlah aku.. balik pun macam nak pengsan. nak tercabut kepala lutut aku ni! dengan tak breakfastnya.. balik dari KL, hantar coat for dry cleaning.. hari ni anak2 buah datang rumah.. boleh kacau diorang!

Dari malam tadi, tah habis2 diorang kenakan aku pasal kes 18PL tu.. sengal betul!! tunggu ar aku tinggi nanti!! ok what.. takde ar rendah sangat pun.. selama ni, ada je aku tengok cerita 18PL ke, 18PA ke, takde pula orang cakap dekat aku macam tu. minah tu je budget bagus! staff GSC memang semua sengal!! masing2 dah bahan aku. whatever it is, the fact is aku lagi tua daripada korang. so terima jelah ek!! hurm.. bagus juga! at least umur aku dah 20 tahun pun orang tak nampak macam 20.. so good lah... mirul bukan main suka lagi bahan aku malam tadi! takpe2.. ur day.. tunggu ar nanti..

Hurm.. semakin hari aku rasa semakin sedih.. tak tahulah nak cakap.. rasa sakit hati pun ada... tapi untuk apa semua tu?? aku pun tak tahu.. entah!! tak tahu macam mana dah nak pujuk diri ni.. dia semakin hari, aku tengok semakin bahagia.. aku ni ibarat seorang penonton yang sedang menyaksikan lakonan seorang hero dan heroin.. yang sedang dilamun cinta.. bahagia bersama.. tetapi itu semua hanya untuk tontonan aku dan menelan kepahitan dari ceritera cinta mereka.. I don't know.. sejak aku tahu yang dia dah kapel ni, aku rasa dia macam lagi jauh dari aku... kalau on9 dekat YM pun, tak buzz aku.. selalu dia akan kacau aku ke.. then takde dah msg aku sekarang.. kalau aku tak msg, jawapannya, takdelah.. aku tengok daripada FB dia pun, dia memang tengah happy.. happy dengan gf dia.. kalau balas comment aku and gf dia pun, aku boleh bezakan feedbacknya.. memang jauh berbeza.. aku tak tahu apa patut aku buat.. I tried to chill.. memang aku and dia, kita orang dah cakap sebagai seorang kawan je.. aku pun tak mengharapkan lebih lagi daripada tu. cukuplah 3x.. aku tak nak sejarah berulang lagi.. aku memang sayang dia.. dah lamalah juga aku tak menangis since aku rasa hidup aku free daripada masalah.. tapi now?? datang balik.. aku tak fikir pun tapi ia datang sendiri.. hurm.. lupakan dia?? tak mungkin.. put him away from my life?? I wish I could... so apa patut aku buat?? aku pun tak tahu.. aku call eli.. ingat nak cerita dengan dia.. nak luahkan apa aku rasa.. sebab aku simpan je selama ni.. tapi dia tengah lepak dengan kawan2 dia so aku malas nak kacau.. then aku call dia lagi and dia free. so aku cerita dekat dia. terlerai juga air mata.. dia faham situasi aku. thanks babe. much appreciated. hm.. be cool Myra.. just live in your own world..

Terasa lonely... aku rasakan diri aku ni macam tempat persinggahan.. station R&R.. bila susah, datang cari aku.. mengadu yang dah clashlah apalah.. rapat dengan aku.. cerita probs.. but bila dah senang?? lupa aku!! at last aku tahu, dah kapel rupanya... hurm.. itukah yang dinamakan kawan?? lu pikirlah sendiri!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner