Tuesday, March 16, 2010

Lelaki???

Salam to all readers.. today I've to wake up a bit early.. why?? sebab mak aku kejut awal ar.. kalau bangun lambat=breakfast lambat=sakit kepala sebab angin dah naik kepala.. huhu! ala.. bangun lambat pun sebab ubat yang kena makan every night tu lah.. planning hari ni nak study MUET tapi niat di hati ni memang takde mood nak study.. malas nak layan orang pun ada hari ni.. one of my friends tengah frust.. biasalah.. sebab cinta.. aku pun just bagi tahu apa yang aku patut bagi tahu. nasihat.. memanglah.. orang lain kita boleh cakap.. tapi bila tiba dekat diri sendiri, tak tahu nak buat apa.. lelaki?? memang tak faham.. what they wanted actually?? nak main tarik-tali?? hm.. entahlah.. just get rid of it! life must go on babe.. as what i'm doing now.. biarlah dia bahagia.. hm.. dia pun senyap hari ni.. tak on9 and tak msg aku.. aku tak pastilah dia perasan ke tak post2 dekat wall aku tu sebab dia.. memanglah dia tak salah tapi hati aku ni.. hurm.. tak tahulah dia faham ke tak. aku malas nak cakap apa2.. sebab malas nak gaduh.. so better senyap je kot.

Masing2 sibuk tanya aku pasal yuran tu.. senang2 aku post je dekat wall aku. hahah!! remind diorang.. tak payah nak tanya2 aku lagi.. just pergi je bank muamalat.. minta slip untuk bayaran yuran UIA.. jangan lupa letak number account korang sekali ye and matric number.. lepas tu, baru ambil number giliran then tunggu jelah sehingga number korang dipanggil.. lepas tu bagilah RM310.. then korang baliklah dengan selamat.. tapi copy slip tu jangan jadikan kertas belacan pula ye.. simpan. masa on9 reg nanti, kena masukkan number slip bayaran.. sekian, harap maklum.

Hm.. tiba2 hari ni nak buat bahulu lagi. anak buah aku bukan main suka lagi.. well.. tengoklah.. makciknya yang buat. mestilah best! hahah!!






0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner