Wednesday, March 17, 2010

Pening macam SYAERA gak

Salam.. haha!! babe, pinjam nama lu untuk title post aku hari ni.. aku pun memang pening.. pening pasal UIA.. tapi hari ni dah clear.. new information. and aku pasti semua orang pun mesti dah pening dengan post2 kat wall aku tu. takpe2.. jangan pening2 eh.. just pergi je dekat link A&R tu.. korang baca sendiri and tak payah pening2 dah.. diorang pun tak bagi tahu betul2 bila kena bayar yuran tu.. hm.. harap2 aku yang dah bayar awal ni, tak jadi masalah ye.. dia cakap boleh update masa online reg biodata form nanti. nak letak number matric lama and baru, dua2 pun boleh. tengok jelah macam mana.. tarikh untuk online reg pun dah postponed. diorang ni memang memeningkan kepala.. aku ni pula asyik call UIA je. nasib baiklah diorang layan aku ok. kalau tak.. hehe! nasib baik tak nampak muka. kalau tak, asyik muka aku jelah. so nak kena update je dengan sebarang perubahan.. nasib baik ada internet.. hm.. macam manalah ye dua hari on9 reg tu.. bukan sorang dua yang nak reg tapi beribulah juga aku rasa. confirm jem! and untuk short sem, first reg, first servelahkan.. harap2lah dapat.. amin...

on9 reg
prev date: 23 & 24.3.10
current date: 25 & 26.3.10

print offer letter
prev date: 26.3.10
current date: 2.4.10

Pening dengan yang tu satu hal.. then pening yang daripada hari tu tak habis2.. at wits' end!! seriously!! hurm.. memang malas dah nak fikir.. tak tahu nak buat apa dah.. sejak akhir2 ni, post aku pun macam orang tekanan perasaan.. dah bosan! masalah yang sama je.. cubalah post pasal nasihat ke.. pasal keagamaan ke.. sedap sikit hati orang yang baca. ish.. kerja aku now, menjauhkan diri daripada semua orang.. minta maaflah ye pada sesiapa yang aku tak layan.. tak bermaksud pun.. tapi kalau aku takde mood, aku memang malas nak layan orang. sebab tak nak orang tension dengan aku.. cepatlah sambung belajar balik.. bila fikir belajar, tak payah fikir sangat benda2 yang tak patut difikir ni. sometimes feel like nak buang semua account and malas nak pakai hp.. no FB, no MS, no YM and so on.. just fikir apa yang dekat depan mata je. tak payah tahu apa yang jadi. sounds good?? but its hard to do it actually. aku cerita dekat someone pasal tu.. cakap memang senang tapi nak buat tu, susah.. kalaulah dapat duduk dalam alam sendiri.. tanpa gangguan. great!

Bahulu buatan aku semalam?? pagi tadi dah licin.. itu pun berebut2.. ish.. macam aku letak something pula ye dalam tu. huhu!! nak buat lagi?? macam malas pula.. tunggu aku rajin. sekarang dalam kepala otak, zero!!

NEW MISSION: LIFE MUST GO ON!! ALLAH SENTIASA BERSAMA AKU.. STUDY FIRST!! MUHASABAH DIRIMU WAHAI SHAMIRRA...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner