Thursday, March 11, 2010

Result?? Unexpected!!

Salam.. hari ni pergi hospital.. hm.. nasib baik dapat doc yang okey. senang nak communicate. kalau dapat doc Iran tu.. fuh!! habis!! BI dia pun aku tak faham! tadi dapat doc cina. terlebih pandai cakap melayulah pula!! hidung aku?? bukan senget pun sebenarnya.. hm.. sebab apa entah.. yang jadi tak stabil tu sebab ada air kat satu tempat tu. tu yang jadi bengkak. entah.. aku pun tak faham. doc cakap kalau nak betulkan pun, tak perlu sebab tak teruk. kalau dah teruk, baru kena buat something. ada ke dia cakap aku saje2 nak pakai lens! ish!! kalau tak sakit, aku tak pakailah lens.. apa dah doc tu.. so doc just bagi ubat spray and pil untuk makan pagi and malam. tengok dalam masa dua bulan ni. next appointment 13.5.10.. hurm.. then ada ke nurse sorang tu cakap, hidung dah mancung tapi sayangnya senget! sengal nya nurse!

Then about my result.. hurm.. unexpected!!! target aku memang selalu je tak kena. tak puas hati betul!! parents aku bangga je tengok result aku tapi aku je yang tak puas hati. macam apa je!! BLM tekaan aku dah tepat. GPL2 lak dah terlebih sangat pula dia bagi. law & soc jelah yang aku tak puas hati!! macam mana boleh terkeluar daripada sasaran aku!! seriously!! aku confident boleh dapat A-!! hurm.. tapi nak buat macam mana pun.. dah dapat.. bersyukur jelah.. CGPA aku pun naik.. so Alhamdulillah... hm.. next mission study for MUET!

Ikram?? hm.. dia dah ada gf.. hurm.. so baguslah.. just doakan dia bahagia.. aku nikan baik.. tak pernah doa yang jahat2 untuk orang.. biarlah.. as long as dia bahagia.. just forget it!! aku ada life aku sendiri.. what past is past!

Thanks to all yang say congrats dan bagi support pada aku.. yeah.. bersyukur dengan apa yang dah dapat..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner