Wednesday, March 10, 2010

Movie maker again..

These few days, aku memang takde kerja.. haha!! selalu pun memang takde kerja gak.. kesengalan membuat movie maker. hari ni buat for mooting pula. for my session, yana's session and nina's session. kerja aku mencuri gambar. hahha!! sheila jealous tengok video yang aku buat. huhu!! then malam pergi jumpa ena. finally! dapat juga bagi hadiah. hahha!! dia bagi aku tiga.. so I owed her 1 lagilah. heh.. mana aku tahu dia bagi tiga.. ena bagi tahu aku pasal status mamat tu kat FB dia. haha!! takkan crush dengan aku kot?? haaaa.. kalau ye, padan muka!! cari pasal dengan aku lagi!! hm.. tomorrow result will come out at 5pm.. hurm?? then tomorrow also got appointment to attend at 2pm. about the bend nose!! hahah!! just wait and see lah doc cakap apa nanti..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner