Thursday, March 25, 2010

Short sem dalam kenangan

HANCUR HATIKU MENGENANG DIKAU... MENJADI KEPING-KEPING SETELAH KAU PERGI... lalallalalaaa...

Mengarut je aku ni.. sebenarnya hatiku hancur sebab mengenangkan short sem.. uwaaaa!!! tak boleh ambil short sem!! SECTION CLOSED! budak Gombak ar yang dah memenuhkan kelas nih! ish!! tak bagi chance langsung dekat budak CFS nak ambil short sem.. hurm.. apa ye aku nak buat?? bulan 7 tu baru masuk.. 6.7.10.. hari selasa. kalaulah aku macam Devon Sawa dalam Final Destination tu, lepas cuti final hari tu, aku dah kerja dah.. tak payah aku buang masa.. hurm.. tapi kalau aku kerja dari awal hari tu pun, macam tak ok juga.. sebab kena pergi appointment then ada MUET lagi.. takkan nak cuti.. ish! so what should I do next?? pening dah ni... kalau nak kerja? kerja apa ye?? apalah yang sesuai dengan aku.. aku ni nanti, kerja lepas tu tak sihat. haha!! tragedi and pengalaman bekerja lepas SPM.. dua bulan kerja, 4X demam. yang lastu tu, terus masuk ward. suspek denggi! so mak aku suruh resign. haha! baru kerja part time tu, 4 jam je. kalau kerja full aku rasa pengsan kot. any suggestions? hurm.. konon2 dapatlah ambil short sem.. ringan sikit nanti.. tapi yang ado!! mak aku mesti ingat aku dapat short sem. ngeeee.. credit hours 19.5 hours. contact hours kalau campur2 semua nanti dalam 22 jam per week. fuh!! gilalah.. coco rasanya dua jam.. tilawah sejam ke dua entah.. BM dua jam.. core subjects 3 jam.. termasuk tutorial.. so far kelas aku Monday to Wednesday jelah but tak masuk tutorial and tilawah lagi. hope dapat avoid class khamis petang sebab appointment aku memang time tu je. adui!! mati gue ini macam! hurm.. bersengkang mata aku menyusun balik jadual.. bagi cantik punya! sedap sikit mata memandang. haha!! konon2 semangat ar ni nak masuk Gombak.. erm..

Oleh itu, kepada kawan2 yang nak ambil short sem, kita pasrah jelah ye.. nampaknya bulan 7 nantilah baru melangkah kaki ke Gombak.. hurm.. nak buat macam manakan.. dia suruh kita berkasih sayang lebih lama lagi dengan family.. hahahha!! lawak jer.. so jumpa bulan 7 nanti!! ~WASSALAM~

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner