Sunday, March 14, 2010

Watching V3: Samseng Jalanan

Salam.. hari ini aku telah dikejutkan oleh seorang kawan aku yang bernama dayah.. huhu!! bukan dia kejut aku pun.. dia bagi msg dekat aku nak ajak join dia and eli pergi tengok wayang.. lor?? tak jadi pula nak pergi Sg. Gabai?? ye ye jelah korang plan haritu ye.. last minute, cancelled! masing2 ada komitmen sendiri.. haha!! macam ada business ar pula diorang ni.. at first, I was thinking whether nak join ke tak.. badan pun macam tak larat je nih.. kalau makan ubat lepas breakfast, laloq pula. then I decided untuk pergi.. susah nak jumpa kawan aku yang macam PM tu. haha!! as usual, aku pergi rumah eli then eli suruh aku guide dia pergi rumah dayah. haaaa??? aku mana cam jalan rumah dia. hahah!! dahlah pergi setahun sekali. masa raya jelah jawabnya. hm.. then after discuss dengan dayah, tanya2 jalan yang aku tahu, at last sampai ar juga rumah dia.. wah!! salute ar sama wa!!! aku berjaya guide eli sampai rumah dayah.. yang kelakarnya, macam tak pernah pergi langsung je. nasib baik ar si Eli ni seorang driver yang penyabar tetapi agak tak berhemah. kah3x!! ada bampa, main langgar ikut suka hati dia je!! kalaulah ada orang pregnant, belum cukup bulan pun, dah terberanak aku rasa! ish3x!! sampai je IOI, tak tahu nak tengok cerita apa pula.. at last, tengok V3:Samseng Jalanan.. fuh!! satu incident yang membuatkan aku bengang. masa aku beli tiket, pompuan dekat kaunter tu cakap, cerita ni untuk 18 tahun ke atas. hello???? aku tahu ar cerita tu untuk above 18! aku ni tak macam budak 20 tahun ke?? don't judge a book by its cover okey!! ish!! dia tengok dayah and eli tu besar, and aku ni kecik, ingat aku budak sekolah rendah lagi. sorry sket eh!! tak puas hati betul!! then kita orang makan dekat restoren mamak.. dekat mana ek tadi?? puchong prima! haa... hehe!! dayah belanja.. huhu!! aku makan cheese nan and tandoori. waaaa.... sedap2... then hantar dayah balik rumah... well, had fun today!! thanks ya!!

Hm.. dia online.. dia reply post2 yang orang comment.. tapi balas dekat beloved dialah.. yang aku punya takde pun. lepas2 tu baru dia balas.. hurm.. macam bahagia je diorang.. aku dekat sini pula sedih.. biarlah.. orang tengah bahagia.. dia on9 YM tadi pun, tak buzz aku.. hm.. takpelah.. siapalah aku ni pun..

Siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner