Wednesday, April 7, 2010

Gombak!! wait for me ya!!


Salam all... lama ye saya akan menghabiskan masa duduk di rumah..
Nak menziarah awal ke Gombak, tak berkesempatan..
Nak buat macam manakan.. takde rezeki..
Long semlah jawabnya ye...
Saya akan jejakkan kaki ke tempat di bawah ini nanti..




Inilah persekitaran di UIA Gombak

Saya akan melangkah ke Gombak pada 06 July 2010..
Kira ta'aruf weeklahkan mula2.. about one week lah..
Classes begin on 12 July 2010...
I've done for pre-reg and nanti after ta'aruf ada lagi pre-reg rasanya..
Harap2lah subjects yang saya dah register tu ada ye..
Jangan pula ada masalah nanti. berterabur jadual yang saya dah arrange.
Dah cantik punya!! Jangan nak buat hal lak ye..
Gunakanlah masa cuti yang agak lama ni dengan sebaik-baiknya..
Dah masuk Gombak nanti, memang busylah jawabnya..
Takde dah nak main2.. eh.. selama ni saya main2 ke??
haha!! tak2!! "akukan baik.." baeeekkkk!!
Kalau tak buat betul2, say goodbye lah ye dekat laws!
4 tahun saya akan menghabiskan masa di Gombak..
For those who take shariah, korang bersabarlah ye..
Tambah setahun je lagi..
Memang bosanlah nanti 4 tahun UIA Gombak menjadi rumah kedua saya..
Macam tak percaya je.. about 24 nanti baru saya habis belajar..
And to me, 24 tu memang dah cukup dewasa..
Kakak saya akan berkahwin pada usia 24 tahun..
Sedangkan saya masih belajar lagi. wah!!
Jauh lagi sebenarnya.. heh! tapi pejam celik tak lama sebenarnya..

Then...
Tup2!!!!!!!!
Wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dah tiba pada suatu masa yang saya nanti selama 6 tahun saya belajar..
Guess what?????? erm..
Of courselah.... pandai!!!!
Semestinya ini!!!


I'll be like them one day


Inilah jubah konvokesyen untuk UIA


Wah!! inilah saat yang paling best!!
Nanti kita buat sama2 ye!

Saya pasti sayalah orang pertama yang paling happy..
Memanglah.. kita yang belajar..
Then after me for surelah my parents..
Somebody?? for this time being, takde lagi..
So saya tak boleh cakap dia happy ke tak. haha!!
Inilah saat yang paling saya nantikan..
InsyaAllah, harap2 ia akan jadi realiti..
Saya tak nak sia2 kan usaha saya selama ni..
Memang susah.. tapi kalau tak cuba, kita tak tahu..
Oleh itu, go girl!!
You can do it!!
~WASSALAM~


* AKU TAK PUAS HATI SEBAB DAPAT MAHALLAH HAFSAH!! TAK MAU!! AKU NAK SUMAIYAH!! AKU NAK DEKAT DENGAN AIKOL!! TAK KIRA! NANTI AKU NAK TUKAR JUGA! TAPI KALAU TAK DAPAT, REDHA JELAH.. HAFSAH JAUH SIKIT DARI AIKOL. TAK LARAT AR AKU NAK JALAN JAUH2. DAHLAH AKU TAK SIHAT.. DIORANG SEMUA RAMAI YANG DAPAT SUMAIYAH! TAK BOLEH JADI NI! TOLOOOOOOOONG!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner