Tuesday, April 27, 2010

Nilai, I'm back!!


Salam all.. finally, aku jejakkan juga kaki dekat Nilai.. I went there alone.. takde siapa yang nak pergi. so I decided pergi sorang jelah. lagi pun macam tak biasa balik Nilai sorang.. lama tak naik komuter. harapkan balik Nilai jelah nak naik komuter pun. kat Gombak nanti, naik putra pula.

Sampai je Nilai, pergi clinic dulu.. ambil GL.. then pergi A&R.. ambil transkrip aku & shasha.. transkrip ni special sikit.. aku dah edit. hahaha!! result aku dirahsiakan.. malu nak tunjuk. heheh!! tapi 3 pointer ar.. oklah tu..


Then pergi GI.. print surat.. hantar dekat MPM. pasal diorang salah tulis nama aku.
Semua orang memang sengal! suka sangat eja nama aku salah2 ni!
for all information, my correct spelling is:
SHAMIRRA BINTI A LATIF!!
Pak cik ingat aku lagi.. orang jauh datang. haha!!
Takdelah jauh sangat pun..

Lepas tu, kedatangan aku disambut oleh Aisya a.k.a Tong. hehe!! Makan dulu.. mak cik cakap pipi aku tembam. saya memang sedia chubby dah. kui3x!!
Then lepak dekat bilik dia dulu.. then before balik ambil gambar dengan bear dia yang cute ni.
Nama dia bon2. agak pelik.. nak tahu kenapa nama dia bon2, tanya tuan dia sendiri.
Macam casper dah aku tengok.



Sama2 comel!!



Bon2 berbaju kimono



Gabungan sari+sami buddha+kimono


Bila nak balik, rasa malas pula.. masa dalam train,
tiba2 teringat faizal pula. then jumpa dia dekat KL Sentral kejap.
Makan crispy creep.. betul ke tak nama dia tu.
Lupa pula aku nak ambil gambar. syok je makan!
As usual, ada pisang and chocolate.

Oleh itu, settle dah untuk ni.. tranksrip dah ambil..
Buku bank nantilah..

* I pergi Nilai last Tuesday.. 20.04.10

2 Feedbacks:

Anonymous said...

gwa tau nape.. sbb nampk bontot die oh

Muka Haluih (MH) said...

haha..last sentence tuh cm perli je.haha..=P

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner