Friday, June 18, 2010

Kebahagiaan atas kesengsaraan??


Hurm.. tajuk dia memang mendalam..
Bagi sesiapa yang tahu apa yang aku maksudkan, anda memang bijak.. huhu!!
As I said before, SHOULD OR SHOULD NOT??
Sometimes we should do that thing even we should not do that..
Hurm?? fikirlah sendiri yer..
Selama ni aku merasakan kesengsaraan atas kesenangan pihak lain..
But now its time for me to get it..
Sometimes I thought I was wrong but sometimes I think I'm in the right path..
Memang ada orang lain yang sengsara tapi itu yang aku pernah rasakan berapa tahun yang dulu..
Not one day or two days but for ages!!
I don't mean to seek revenge.. It just that I deserve for my right..
"Sorry to whom it may concern.."
I just need to be happy with someone I loved.
As long as I'm happy. I did it!
Tapi aku tak rasa yang aku ni jahat..
Actually aku ni memang baik.. tapi kadang2 nak juga jadi jahat..
Hahah! tak salahkan?? like I care?
Well, sorry.. today I'm a lil' bit crazy..
Something going wrong somewhere.. heeee...
Chowww.....

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner