Thursday, June 17, 2010

Ku kembali..


Salam to all bloggers.. especially to my silent readers.. heh.. hurm..
Dah lama gila blog ku ini tidak di update..
Pada yang dah tahu tu, sedia maklumlah kan..
So many things happened..
So by hook or by crook, I've to face it..
Tak sampai sebulan lagi pun, Gombak menanti aku..
Lately, aku pun tak sihat..
"Penyakit" lama kembali menyerang..
Sesuatu yang aku paling tak suka..
Kenapalah "kau" suka kacau aku ye...
Badan aku rasa lemah longlai dah ni. hurm..
Well, nak tak nak aku kena masuk Gombak juga..
It's no use actually to extend.. so proceed jelah..
Btw, thanks to all my friends for supporting me..
InsyaAllah, I'll try my best..
Dah lama tak update blog, idea pun dah kurang..
Otak pun dah lembab.
Resepi2 ku pun banyak yang tertangguh..
Jumpa lagi... :)

1 Feedbacks:

Muka Haluih (MH) said...

laa kne kco lek??

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner