Friday, June 25, 2010

Menawankah mataku ini??


Salam.. hello all..

Ketika sedang asyik melihat recent posts daripada kawan2 ku,
Tiba2 pula hari ni aku tertarik untuk baca post Cik Faten Cumyl yang bermata bulat.. huhu!!
Dah lama aku tak online ni.. buka2 je, ada orang buat contest mata menawan. wow!!
Tiba2 pula aku terasa yang mataku ini memang menawan..
Matanya lirik2 selalu, rupanya manis2 ayu..
Boleh menambat hati sesiapa yang memandang.. wah!! perlu ke statement sebegitu?? Ops!! terlebih sudaa...
Referral aku adalah owner contest ni sendiri.. thanks ye faten..
Orang cakap mata aku ni besar.. mata besar lagi lawakan.. huhu!! so aku ni dengan perasannya rasa mata aku ni lawa, joinlah contest ni. aku agak pening sebenarnya dengan syarat2 dia.
Haha!! BLUR sikit. huhu!!
Ini ar owner contest ni. CIK FATIN FATIHAH!
Nak tahu terma & syarat dia, klik je dekat "contest mata menawan" dekat atas tu.



Huhu.. minta maaf yer, akak curi pic faten. kui3x!!

Hurm.. malulah nak tunjuk mata I yang lawa ni.. nanti ada yang tergoda pula..
Hahah!! tapi sebab contest ni punya pasal, takpelah. ngeeeeee~~~
Gedik lak eak..



TARAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Khas untuk tatapan faten.. heheh..



Lady in blue okay!! nasib baik muka pun tak biru. heee...
Haa... kan aku dah cakap.. mata akukan cantik..
Meh sini aku ajar macam mana nak puji diri sendiri.
Masa aku tuition dulu, cikgu BI aku ajar, kita kena puji diri sendiri.
Orang takkan puji kita..
So pergi dekat depan cermin sekarang and cakap..
"I'm look gorgeous today" huhu!!

Oh ye.. syarat dia ni kena tagged orang.. so aku tagged ar nama2 ni sekadar untuk cukupkan syarat. haha!!! lagi pun aku rasa mata2 orang kat bawah ni, meeemang lawa.


Hurm.. daripada aku terus syok sendiri, tak terangkat ar pula bakul tu nanti..
Better for me to stop here.
Kalau yang aku tak tagged, nak join pun leh gak.
Jangan lupa jadikan aku referral link korang eak..
Daaaaaaaaaaaaaa....

p/s: Cik Faten yang chumyl, make sure akak menang eak. haha!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner