Tuesday, August 17, 2010

Daku kembali..

Salam...

Dah sebulan lebih tak jenguk blog aku ni.. apa entah yang jadi, aku pun tak tahu..
Hurm.. dah sebulan lebih aku duduk dekat UIA Gombak..
Life baru?? begitu mencabar!! penat!! itu yang paling penting!
aku ingat nak kutuk ta'aruf week kita orang tapi takde masa lak..
So aku brief jelah kisah2 aku sepanjang sebulan lebih ni.. mesti silent readers aku tertunggu2 post akukan.. hoho!!

First of all, ta'aruf week?? hurm.. gila menyakitkan hati!! dengan certain committees yang macam tah apa2x!! budget bagus!!! tapi ada juga yang ok. aku tak cakaplah semua..
Ingat kita ni budak sekolah rendah ke nak main arah2x macam tu!!
Aku tak suka hidup aku di arah2x ok.!! you can do so but in a polite manner.
Then you are welcome!!
Macam budak form one yang nak masuk boarding school kot.. tapi takpe!!
Aku puas hati. haha!! aku dah komen baik punya!!
Dahlah dengan hidung aku asyik bleed. hari2x kot!!
Kalau darah yang keluar tu duit, dah kaya aku. hahha!!
Btw, thanks to Kak Nisha and committees lain yang tolong menyelamatkan darah aku daripada keluar lagi. hehe!!
The rest, ada aku kisah??

Then sibuk dengan add drop pula... meeemang pening!!
Budak yang suka cari nahas!! hahah!!
Main add drop, last sekali tak dapat subject UNGS. hoho!! lapan subjek jelah.
Itu pun aku rasa nyawa2 ikan dah ni..
Dengan kerja banyak nya..
Balik je hari2, ada kerja.. Sebab tu lah lap top aku ni tak berusik..
Kalau ada kerja je aku buka.. Macam hari ni..
Kalau takde kerja, takde maknanya lah..
Tests are coming.. tapi otak aku ni still pending lagi..
I'm lost somewhere...
Please show me the right path.. heheh...

Hurm.. then aku ni asyik tak sihat je..
tak sampai sebulan, dah tak sihat lagi..
hidung bleed, tak payah cakap lah...
darah+tisu+bakul sampah=kombinasi yang baik...
Teman aku hari2x..
Ada sesiapa nak supply tisu dekat aku, sila contact aku yer!!
Aku takut juga aku kena leukimia sebab ada ar symptoms2 dia..
Then aku pergi ar check darah.. terbang RM60..
Tapi tak kisahlah.. janji aku puas hati..
Alhamdulillah.. the result is negative..
Kalau positive, takde ar aku macam ni sekarang..
Tapi aku memang tension dengan hidung aku ni. arrggghhh!!!

Bila tiba bulan puasa...........
Macam biasalah perut aku ni...
Semualah sakit... apalah yang tak sakit aku ni...
Sakit perut satu hal.. toilet dah jadi teman aku ar..
Rasa nak tidur je dalam toilet..
Or senang2x tak payah makan.
Satu pembaziran untuk orang yang bermasalah macam aku!
Puasa pun tak rasa macam puasa.. takde feel..
Apatah lagi raya!!
Tempah baju pun, orang tu buat macam taik!!
Lain aku cakap lain yang dia buat!!
5 pasang pula tu!! suka2x dia je nak buat fesyen apa and nak besar ke, kecil ke!!
Sengal!!!

Buka puasa sekarang, tak best!!
Makan sorang2x dekat compartment..
Kalau rabi ada, makan dengan dialah..
Makan ikan pari bakar hari2x..
Sedap tapi macam takde nikmat!!

Then aku rasa macam "jauh" je dengan dia sejak akhir2 ni..
Tak tahulah sebab perasaan aku je kot..
Jarang dah contact dia..
Sebab aku busy??
Boleh jadi juga..
Then kawan baik aku kembali pada aku..
Dulu dia tak nak kawan dengan aku..
Aku pun tak tahu apa mimpi dia lepas dua tahun dia muncul balik..
Entahlah.. aku terima jelah balik..
Aku mana pandai nak berdendam2 dengan orang ni..
Lagi pun bulan puasa... maafkan jelah..
Aku pun rindu dia.. dia yang aku kenal dulu..

Hurm.. ni jelah kot yang terpendam di hati selama ni... hoho!!!
SEKIAN

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner