Saturday, October 30, 2010

Lunyai!!

Hello all!!

Alhamdulillah.. 4 subjects dah lepas... Fardhu ain dah dapat result. haha!!
In advance.. tak payahlah bagi tahu.. shhhhhhh!!! tunggu semua keluar nanti.
Tilawah?? bacaan aku okey je tapi bab2 hukum tajwid ni, minta maaflah yer...
Bacaan+hukum tajwid=50M..
Dapat pula examiner 1.. agak ar... aku jawab je apa ustaz tu tanya. betul tak betul tu,
Tak tahu laaaa...... test 30M pun dah lepas. yang tu baca je. huhu!!

Hari ni??? BM??? entah... aku main jawab je...
Study tu memanglah study..
Study gila2 tu.. hahha!!
Buku rasa tak boleh lekang dari tangan.. gaggagaaa!!
ILS pula sampai nak muntah dah baca..
Alhamdulilah, bolah jawab...
Next mission, MLS... pergh!!!
Takde apa2 hint ke???
Hari Khamis ni..
Tapi aku nak qada' tidur dulu...
Gila lunyai dah badan aku ni!!
Nak demam pun ada....

To my MR. AZ,
Sorry lately jarang msg..
I've been busy..
Apa2 pun, kau tetap di hatiku..
Hahah!!

1 Feedbacks:

Pakwe Tiz Zaqyah said...

hai..leh kenal???

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner