Monday, November 29, 2010

Selalu, Kadang-Kadang & Jarang

Satu, Banyak-banyak..
Dua, Sedikit-sedikit..
Tiga, Kadang-kadang..
Empat, Jarang-jarang..


Inilah dialog cerita P Ramlee..
Nujum Pak Belalang..


Tapi yang ni pasal kahwin..
Kahwin satu, baaanyak kita dengar..
Kahwin dua, sikit je..
Kahwin tiga, kadang2..
Kahwin empat?? Lagilah jarang..
Hahaha!!







Yang aku nak cakap ni..
Pasal apa ea?? 
Hehehe... Pasal......
Entah.. Aku pun tak tahu sebenarnya..
Susah nak takfsirkan maksud tersirat di sebalik yang tersurat..
Ada sesiapa yang faham apa yang aku faham??


"DULU?? SELALU JE... LEPAS TU?? KADANG-KADANG..
NOW?? JARANG DAAA..."


Ini tafsiran bagi aku pula...
Entahlah apa2 je yang aku mengarut ni... :p


SEKIAN... XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner