Sunday, November 28, 2010

I'm addicted!

Well, quite long aku dah tak post pasal resipi kan...
Hari ni.. Nak cerita pasal sweet crispy banana chocolate!
Hot & Roll coming!!
Gila addicted dah ni!!
Mana je aku nampak, mesti nak sambar la!



Yang ni sweet paratha banana chocolate, but
yang aku selalu makan sweet crispy.

Yang macam ni, tapi yang ni sweet crispy crunchy peanut.
Kira macam ni lah..



1) KL Sentral - Aku tahu kakak tu dah bosan tengok muka aku. Kalau aku datang je, dia tahu dah apa yang aku nak.

2) Wangsa Walk - "Abang La" ke yang buat entah?? Huhu!! 

3) IOI Mall - Boleh pula aku tak tahu wujudnya kat situ?? Ish!! Dahlah boleh dikatakan every week pergi sana. Macam manalah boleh tak perasan?? Almost two years dah. Hahah..

4) PPUM - Dah lama tak datang hospital, macam2 dah berubah. Yang paling aku suka, ada Hot & Roll! Baru buka kot!! So memang masyuk la!!

Hot & Roll..
Tempat yang dituju oleh aku..
Kalau aku yang buka kedai tu, memang bankrupt la aku rasa. Hahah!!
Punyalah banyak choice tapi satu tu je yang aku pandang.

Btw, back to the recipe..
Apa lagi.. cuba sendiri laa...
Pisang takde then aku guna epal.
Erk?? sounds weird but ok laa..
I love to modify!
Rasa tu memang ada!
Best2x!!

Taraaaaaaa!!!! :p



Hahah!! Ada rupakah???

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner