Saturday, December 18, 2010

Ada Macam Tiada dan Macam2 Ada!!

Hey all...

Bilalah keserabutan yang melanda hati, jiwa dan fikiranku ini akan berakhir??
Tolong!! Tamatkan semuanya!!!
Aku tidak sanggup untuk berhadapan dengan semua ini lagi!!
Macam2 spekulasi yang singgah di telinga aku.
Tapi semua ni, aku tak nak rumors je. Aku nak confirmation!
Semuanya aku nak jawapan ISNIN ni!!
Bersama Miss Zati Hanani!!

To Mr Qaiyyum Ramlan.
Hahhaa!! Tiba2 je nama kau masuk kan..
Thanks la eh sebab ko sudi mendengar masalah2 aku pasal belajar ni dari dulu lagi.
Hahaha!! Dekat FB jelah kan. Kalau terserempak dengan kau, bukan nak tegur pun..
Heee... Saya ini pemalu orangnya.. Ngeeeeeeee..
And entry aku semalam tu, aku ambil ilham daripada kau.
"UIAM" kau tu..
Macam2 boleh direka lagi tu.. :D
Well, selamatlah ea dengan 7 kes kau lagi tu..
Jangan bosan2!! Kalau kau bosan, aku lagilah bosan!
Btw, thanks ea..

"Ada Macam Tiada"
Akulah tuu... Balik rumah tapi duduk dalam bilik je..
Ada tapi macam takdelah namanya tu..
Balik rumah pun muka toya jer!!
Haish!! Tension!!
UIAM yang suka bagi masalah!!
Tak sanggup nak fikir dah ni!
Hentikan semua ini!!

Nak keluar hari ni..
Nak pergi Jusco Pyramid, Studio R..
Nak juga bag racket!! Tak kira!!
Tapi takde orang nak bawa.. :(
Malam ni pula nak makan roti tisu!
Miss Bee pergi rumah mak cik dia.. Then kereta kakak dia pakai.
Miss Syud pula, kereta ada.. Tapi tak tahu drive. Hahaha!!
Bosan2!! Apa2 pun, aku memang addicted dengan roti tisu dah ni!!
Ben Maju jelah jawabnya..
Nak pergi Nathan, nak naik apa...
Naik bus T504?? Tidak2.. Malas!!

And budak sorang tu??
Memang seorang yang berterus terang!!
Aku pula asyik mengacau dia. Hahaha!!
Entah.. Saje je kot.. Suka cari pasal..
Tapi takpe, tak kacau dah lepas ni.
Budak busy belajar.. Bagus2!!
Keep it up Mr. Azam!!
And selamat ea dengan MLS you tu..
Relax.. Awal lagi..
Jangan ikut jejak langkah repeater ni. 
Good luck for you!!

And to the one & only...
Mr. AZ
Alhamdulillah... Semua sudah selesai..
Thanks sebab memahami dan  sudi mendengar luahan dan isi hati insan ini..
Yang sekian lama terpendam...
Fuh!! Rasa lepas satu beban dalam kepala ni..
Thanks dear..

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner