Friday, December 17, 2010

"UIAM"

U  = Universiti
 I   =  Ini
A  = Amat
M  = Menyusahkan


Memang menyusahkan orang!!!!!!!!!!
Seriously.. Aku dah tak boleh fikir apa dah.
Study plan aku memang dah hancur!
And kalau nak diikutkan, aku pun memang dah hancur sebenarnya.
UIAM yang macam tah apa2!!
Nak buat itulah, inilah.. Tak nak buat tu, tak nak buat ni!!
Tapi menyusahkan orang!!
Tak sistematik langsung!!
Next week mesti dah start belajar.
Tak tahulah macam mana kepala otak aku nak terima semua ni.
Isnin ni nak jumpa academic advisor.
Yang aku nak tahu, Isnin ni semuanya mesti settle.
Jangan ada sesiapa staff dekat department yang nak bagi masalah dekat aku nanti!
Memang nak cari pasal!


Sekarang aku memang dah rasa jauh dari semua orang.
Memang ramai yang tak percaya apa yang diorang tahu.
Yeah!! Korang kena percaya..
I AM REPEATER!! Aku repeat MLS!!
Okay!! Aku bukannya budak dean list pun.
So harap maklum!
Lepas ni, kalau korang rasa aku macam jauhkan diri dari sesiapa, harap maklum..
Sila faham situasi aku yang sedang serabut sekarang ni.
SEKIAN..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner