Tuesday, December 14, 2010

Aku Tak Sengaja

Salam all.... :)


Second day on second semester...
Hari ni ada dua kelas.. Tort II and UNGS..
Class UNGS dah usha semalam..
So senanglah nak pergi hari ni..
Takdelah terkial2 baru nak cari.
Dekat dengan AIKOL juga..


Sebenarnya aku nak cakap pasal satu kejadian..
Kejadian yang terjadi semalam..
Hahahhaaa.. Kesian dia... :D
Semalam aku nak pergi Mahallah office..
Then on the way aku nak pergi tu, aku terpijak something.
Bunyi macam mercun pop2 tu laaa..
Aku pelik juga apalah yang aku terpijak tu..
Then puuuuusing belakang...
Haaaa??? Aku terpijak lipas rupanya!!
Hahhaha!! Kesian dekat lipas tu.
Tapi sound effect dia memang best laa..
Aku ingatkan terpijak mercun pop2 yang tak pakai lagi. Hehehehe..
Geli pula aku rasa!!
Then masa nak balik dari Mahallah office, aku stop kat situ..
Aku cakap dengan lipas tu, aku minta maaf..
Aku tak sengaja..
Lepas tu, inilah yang aku buat...


Taaaaraaaaaaaaaaaa!!!
Inilah dia lipas yang menjadi korban gara2 kaki aku ni.. :D
Moral of the story is, bila jalan tu sila pandang bawah ye!! 





P/S: Maaf yer Mr/Mrs Cockroach!!

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner