Wednesday, December 22, 2010

Al-Kisah Cheryl Samad, Popcorn & Keretapi

Salam all....
First of all, thanks la eh for those yang baca blog aku..
Silent ke tak silent ke...
Tempat aku untuk meluahkan apa yang aku rasa whether negative or positive.
Janji aku tak kacau hidup orang sudah..
Sesiapa yang rasa tak senang tu, tak payahlah baca ea.. 
Tak perlu rasa sakit di mana2 pun.. 
End..


Al-kisah yang aku nak cerita ni..
Tiga benda ni mempunyai maksud yang sama.
Cerita pertama...
Cheryl Samad??
Aku ingat lagi.. Masa tu aku dekat foundation..
Level 4, English.. Apa leh buat.. Level 4 je yang mampu.
Masa tu ada presentation BI..
First time la aku present..
Masa dah habis tu, Mdm Zuraidah cakap..
Aku ingat lagi dialog dia..
"Awak ni cakap, macam Cheryl Samad!"
Then aku tanya kenapa.. Mdm jawab..
"Awak cakap laju.."
Then aku tanya Mdm, Mdm faham tak..
Mdm jawab, faham.. So tak jadi masalah lah kan.. Huhu!!
Itu kisah pasal Cheryl Samad..






Cerita kedua.. 
Popcorn!! Huhu!!
Ni si Zati Hanani cakap dekat aku..
Sebab aku cakap laju..
Biasalah.. Aku kalau bercakap memang laju..
Kenapa macam popcorn??
Sebab popcorn masa dia meletup2 tu kan laju..
So aku macam tu lah kot??
Ye ke Cik Zati Hanani?? Heee..
Then Cikgu kaunseling aku masa dekat sekolah dulu pun cakap,
Awak ni memang sesuai jadi lawyer.. Huhuhu!!




Sedap pula aku tengok pop corn ni!!


Cerita ketiga...
Keretapi.. Keretapikan lembab!!
Tapi aku ni spesis ERL.. Hahhaaa!!
Tak mainlah KTMB macam kura2 tu!!
Orang tengok video aku mooting..
Janji Mdm faham sudahlah ea..
Orang yang tengok tu, tak faham, tak jadi masalah. Hahaa!!





XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner