Thursday, December 23, 2010

Buat Mereka...

Salam...


Saya di sini ingin memohon maaf sekiranya ada melukai hati sesiapa..
Saya tahu, ramai yang merasakan bahawa saya telah berubah..
Saya minta maaf sangat2..
Tiada niat untuk merubah diri ini..
Tiada niat untuk menjauhkan diri dan yang sewaktu dengannya..
Keadaan yang telah merubah saya..
Terasa diri ini semakin jauh dengan insan2 yang dekat dengan saya..
Walau apa pun yang terjadi, anda tetap di hati saya..
Ada yang merasakan perubahan diri saya.
Setelah anda (yang saya maksudkan) tahu, anda fahamkan...
Saya harap bahawa saya dapat kembali mencari diri saya yang sebenar..
Semangat baru saya untuk menjalani hidup ini...
Buat masa ini saya masih terasa berada di awang-awangan..
Rasa seperti berada dalam dunia mimpi..
Mimpi tentang perkara yang tidak pasti..
Tapi ia adalah realiti pada hakikatnya...
Saya nak macam dia...
Tapi saya tak mampu..
Saya dah berusaha tapi usaha saya menemui kegagalan..
Mungkin jalan yang sama saya terpaksa lalui ini akan memberi sinar yang lagi cerah daripada sebelumnya.. Siapa tahu..
Come on... Second week dah..

Hurrmm...
Salah saya?? Salah siapa??
Saya salah... Saya tak memahami..
Tapi macam mana saya nak faham kalau saya tak tahu..
Saya tak tahu nak rasa apa..
Saya takde deria rasa dah...
Tolonglah rasa apa yang saya rasa..
Sebab saya tak mampu merasa..
Still.. Still... Macam dulu..
Tolong... :(

Pergi dekat home page FB, tiba2 nampak ni...

"no matter how hard we try...we still WILL make mistakes...try again.... decisions we make, sometime we just tend to question why..... don't regret just move on....its so hard :("

Status Wardina Safiyyah.. Sangat bermakna.. TQ..

Kawan2...
Terima kasih semuanya... :)


XOXO

Hurm.. Kenapa aku macam ni.. 
Tak mengerti... Layan jela.. :(

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner