Wednesday, December 8, 2010

Cerita Anak Buah!

Hari ni birthday anak buah 'tersayang'.. Hahha!!
Biasalah.. Sebelum birthday dia lagi, macam2 dah dia listkan apa yang dia nak.
Nak helikopter la, PSP la... Ish2x...
Budak2 zaman sekarang.. Hahhaa!
Aku dulu, takdenya dapat semua tu..
Well, anak buah kesayangan nenek..
Itulah yang dimarah, itu juga yang nenek sayang.
Then dia cakap dengan adik dia, dapat mainan.
Mana tak menangis adik dia.
Birthday adik dia hari tu, aku belikan baju je..
Kesian Nurul A'in.. Nanti mak cik belikan up lagi daripada abang ea???
Ssshhhh... Jangan bagi tahu kat abang tau. hahhaa!! Jahat sungguh mak cik dia ni! :p


Tadi aku pergi Toy 'R" Us..
Kesian pula dekat anak buah aku tu..
Aku belikanlah dia hadiah..
Bila call tanya nak apa, nak transformers! Banyak cantik!
Mak cik tak kerja lagi okay!
Aku belikan dia apa ea nama benda tu.. Tak tahu lak aku. Yang tarik2 tu laa..
And on behalf mak aku, belikanlah dia transformers tapi nenek bayar lah.. 
Terbang duit nenek RM50.. :D
Mak uda dia buatkan kek padang bola nanti.
Pssttt.. Aku nanti nak court tennis boleh tak?? Hahha!!



Yang ni hadiah daripada Mama dia..
Gempak tak gempak? aku dulu hp cokia 3310 je tau.
Itu pun time form 1 baru pakai. share dengan kakak aku.
Time dia balik asrama, aku pakai. Hahha!!
Baru darjah satu anak buah aku tu.
Mama dia dah beli hp baru, bagilah dia yang ni.


Ini nenek dia yang belikan...
Weapons transformers. RM50.. Ada rupa RM50 ker??



Inilah hadiah daripada aku..
Apa ea benda ni??
Dulu penah main dekat sekolah..
Tapi sekarang aku dah lupa macam mana nak main. :D

  HAPPY BIRTHDAY TO MOHAMAD ALIFF DANIAL 
yang nakal!!


XOXO from Mak Cik yang cun! Ahaks!! :p

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner