Thursday, December 9, 2010

Semangat baru??

Macam2 yang dirasakan ketika ini..
Gembira?? Sedih?? Entahlah..


Semalam seharian berada di hospital..
Dah 5 hari aku tak sihat ni..
Dah ambil darah.. Manalah tahu denggi ke macam dulu.
Alhamdulillah, negative..
Suara aku dah takde ni.. 
Batuk, selesema, sakit tekak..
Perkara biasa bagi orang macam aku..
Then ambil darah lagi..
Blood test and stool test.
Untuk benda lain pula.
Result in two weeks time. Kena cuti seharilah nampaknya.
Baru start sem.. But takpelah..
Kesihatan aku lagi penting daripada pelajaran.
Kalau tak sihat, macam mana nak belajarkan??
See you later Dr Kamilla. :)


Then bagi siapa yang tahu, tahulah..
Siapa yang pass semua, congrats..
Aku tak kisahlah.. But then pening juga nak arrange jadual balik.
Mana yang boleh ambil, mana yang tak boleh ambil.
Ada yang kena add, ada yang kena drop. Pening laa..
Falsafah baru aku..
BIAR REPEAT, BIAR EXTEND, JANJI GRAD!!
Menangis pun bukan dapat apa pun.
Lagi pun result aku yang lain boleh dibanggakan.
Satu tu je macam ****
So nak tak nak, terpaksalah jumpa lecturer tu balik.
Ikut angin dia lah..
Thanks to all yang tolong aku..
Aku tak tahu ada yang boleh ambil, ada yang tak boleh.


Hurm...
Aku tak tahu kenapa aku terasa jauh dengan kawan2 DG8 aku dulu..
Aku yang mengasingkan diri ke??
Entahlah.. Aku pun tak tahu..
Rasa aku macam tersisih pula or aku yang sisihkan diri sendiri??
Biarlah... Biasalah.. Diorang pun kenal aku macam manakan..
Mood aku ni memang selalu tak baik daripada baik.
So faham2 jelahkan..
But then lepas ni, rasa macam lagi jauh dengan orang2 yang dekat dengan aku..
Bukan aku tak pandai tapi kurang pandai.
Otak aku ni version mana punya pun aku tak tahu.
Tak update2 lagi. Huh..


Well, semangat baru??
InsyaAllah.. Next sem..
Tapi sekarang diri aku pun tak bermaya..
Bila tak sihat, semua jadi lunyai!
Aku sekarang macam daun yang dah kekuningan dan.... LAYU....
End of story..


XOXO

2 Feedbacks:

Anonymous said...

aku pun terasa jauh dengan kwn2 dg8 dulu, sebab masing2 dengan haluan masing2.. but still love ko :) dunt wori k.. ade probs ketuk je bilik aku.. if aku ade, citer je la pape kt aku..

AcAb said...

haha..cantek..ayat terbaikla ko..papepon hop xkene repet g la ea..

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner