Saturday, December 11, 2010

GOOGLE Peneman Setiaku!


Hahahha... Macam kelakar pulaa...
Ini pun boleh jadi topic entry akukan??
Hari2 aku gunakan Cik Google..
Betapa pentingnya dia dalam hidup aku..
Aku senang je..
Tak payah nak pening2 kepala...
Apa2 je yang aku nak, Cik Google setia menemani aku..
Ketik.. Ketik.. Ketik..
Tup2x!! Keluar terus apa yang aku nak.. Hahah!!
Betapa mudahnya hidup aku...
Dari A sampai Z lah ada..
And Cik Googlelah juga yang membantu aku..
Aku patut berterima kasih dengan dia..
Melalui Cik Google lah aku tahu tentang BF aku.. 
Betapa powernya Cik Google ini!!
Sampai BF aku takut pula bila aku tahu semua pasal dia.. Heh..
Semuanya.. Cik Google!!
Tapikan bergantung sangat pun tak boleh..
Nanti jadi malas!! Huhu!!
Tapi apa yang aku tak tahu, tak payah aku pening2 nak fikir apa benda tu.
Semua dekat fingertips aku je..
Termasuklah juga resipi...
Resepi apa yang aku nak, boleh je dapat..
Bagus juga... Ada juga kebaikan tu..
So apa2 pun, aku meemang suka dengan Cik Google ni!!

XOXO

3 Feedbacks:

AcAb said...

haha..kalo xd tenet google xberfungsi makcik :)

Muka Haluih (MH) said...

CIK GOOGLE? pompuan eh?cmne nak tau google tu gurl ke boy?haha.. :P

Myra Latif said...

acap: mmg laa... aku nak ckp psl cik google aku tu. hahahha

kak naz: tahlah.. hehehhe..

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner