Friday, December 10, 2010

Prince ohhh Prince!!



Fuhh!!
Penat dah.. Merata tempat aku cari benda ni...
Tapi tak jumpa2...
Adalah brand lain..
Gosen yang aku jumpa..
Tapi aku nak PRINCE.. Yang macam ni!!
Boleh letak racket tennis aku, racket badminton aku and bola aku yang belambak tu.
Sumbat sekali semua!!
Mana ni aku nak cari lagi!! Tak jumpa!!
Tapi kalau boleh, nak juga as birthday present..
Heheh... Ehem2.. Ada sesiapa nak bagi untuk birthday aku tahun depan?? Hee...
Beg untuk kasut aku dah beli.. Brand Adidas juga..
Tolonglaaaa... Aku nak ni... Nak juga!!
Taki kisahlah tak sama macam ni pun..
Tapi nak yang macam nilah..
Satu zip punya pun dah cukup...
Tak naklah banyak2 zip, yang double.
Macam besar pula...
Yang macam ni oklah.. Satu zip..
Berapa ea harga dia??
Yang Gosen punya aku tengok, RM30 ada, RM50 ada.. RM85 pun ada...
Ini je yang aku tak dapat lagi..
So far laa... heheh... 
NAAKKKKKKK NI!!!!

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner