Sunday, December 12, 2010

Happy Birthday

First of all, HAPPY BIRTHDAY yang ke-57 to my mom.. PUAN SALIAH..
Adik doakan mak panjang umur.. Sihat selalu... 
So mak boleh jaga abah! :D
You are the best mom in the world laa!! :)


Malam tadi celebrate birthday mak and anak buah kesayangan aku yang sorang tu..
MOHAMAD ALIFF DANIAL..
Uda akulah yang tukang buat kek nya..
Then Along aku pula buat spaghetti.. 
Mak pula buat ayam percik. Best2x!!!


Hadiah anak buah aku dah selamat..
Hadiah mak aku?? Huhu..
Before balik UIA aku bagi..
Hadiah apa ea??
Aku tak ambil gambar pula..
Lepas aku beli, terus wrap sekali..
Harga dia?? Bolehlah.. Mampu dibeli bagi seorang pelajar..
Hahahah!! Maknanya?? Heee.. Takde makna kot.. :D


Ni dia kek padang bola Aliff punya.. 
Betul ke cara aku susun tu?? Hehe.. Halal laaa...



Ni pula kek mak aku..


Yang ni pula chocolate oreo!






P/S: Aku punya jangan lupa ea.. Ngeeeeeeeeee!!!


Oh yaaa.. Hari ni dah balik UIA!! Bosan!!! Nak kena kemas bilik semua..
Dengan bilik berhabuknya! Tak mau balik!! Nak duduk rumah pula rasanya..
So semuanya bermula kembali...
Selamat.. Tak selamat... :(


XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner