Saturday, December 4, 2010

Rumahku.. Idamanku...

Manusia...
Macam2 yang diinginkan..
Kalau tanya setiap orang apa yang diinginkan,
Macam2 jawapan yang akan timbul..
Dari segala segi, bermacam rupa..
Kalau boleh, setiap orang menginginkan apa yang diorang nak..
Kalau bagi RM1 juta pun belum tentu dapat memenuhi impian diorang tu..


Manusia mana pernah puas..
Dah dapat, nak lagi..
Ada juga keperluan dan ada juga kehendak..
Rumah?? Itu satu keperluan bagi setiap manusia..
Rumah banglo ke, condominium ke, teres ke, pangsapuri ke..
Itu semua bergantung kepada kemampuan masing2..
And boleh dikatakan ikut status seseorang itu..
Yelah.. cuba bayangkan seorang menteri tinggal di rumah flat??
Macam tak masuk akal bunyinya..
Heh..


Kali ni, aku nak bercerita pasal rumah idaman aku..
Macam2 rumah ada..
Yang ni??



ATAU


ATAU



ATAU


Tidak2...

Tetapi pilihan aku adalah...

Yang ini...

Taraaaaaa!!!!!!!!!!


Inilah rumah idaman aku...
SEMI-D.. Huhu..
Kenapa aku minat?? Entahlah..
Aku pun tak tahu.. Tapi senang cerita, memang aku minatlah!
Harga dia?? Sekarang je from RM300k.. Sampai berjuta2 pun ada..
Sekarang tahun 2010..
Bayangkan kalau tahun 2020 nanti ke.. Fuh!!
Lagilah mahal.. Harga rumah makin lama makin naik..
And depends on gaji juga..
Kalau jadi lawyer nanti, InsyaAllah.. Mampu kot...
Huhu.. Takpe.. Kite kena bercita2 tinggi..
So hopefully dapat lah ea...

XOXO



0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner