Sunday, December 5, 2010

What I am waiting for?

Menanti terus menanti..
Tapi aku tak menanti cinta..
Macam lirik lagu Mila..


"Menanti ku menanti cintamu 
Kan kembali padaku 
Mungkinkah semua ini terjadi?"


Aku sedang menanti result aku esok..
Hurm.. Macam manalah nasib aku agaknya??
First year, first sem..
Ni pun macam nak mati dah..
Macam manalah dengan 7 sem ni lagi..
Tapi bestlah juga dengar..
Rasa bergeraklah juga..
Tinggal 3 tahun setengah..
Kalau tak asyik 4 tahun, 4 tahun..
Bosan pula aku dengar!


Pukul berapa ye result esok??
Selalunya after 5pm..
Terima jelah dengan redha..
Aku dah berusaha.. 
Bukannya aku main2 pun..


Paling aku takut MLS la..
Minta simpanglaaaa...
Aku memang tak nak jumpa Dr. Farid lagi..
Bukan maksud aku tak nak tengok dia dah..
Tapi tak nak untuk subjek MLS la.
Tak sanggup dah nak menghadap! woo!!!
Memang mati!!



  1. Malaysian Legal System - ?
  2. Law of Contract I - ?
  3. law of Torts I - ?
  4. Islamic Legal System I - ?
  5. Transaction in Islamic Law - I ?
  6. Tilawah II - ?
  7. Fardhu Ain - ?
  8. Bahasa Melayu Kerjaya - ?
Killer subject aku yang atas sekali tu lah!!
Transac pun boleh jadi juga.. Entahlah..
Kali ni aku tak target apa2..
Yang ni A ke, yang tu B ke..
Sebab aku tak boleh nak expect..
Masa dekat CFS dulu bolehlah target..
A- ke.. B+ ke..
Siap kira CGPA and GPA aku lagi.. :D
Terima jelah seadanya...

Nanti jawapan mak aku..
Aku dah tahu dah.. Huhu!! 
Skrip untuk setiap sem bila keluar result..
Tunggu jelah nanti aku update apa jawapan mak aku esok ea..
After keluar result, adalah entry aku nanti. :)

XOXO


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner