Friday, January 21, 2011

Erk?? 21??

Salam...
Semalam memang hari paling best buat aku..
Sepanjang hidup aku.. 
Memang happy sangat2x!!
Tapi jangan happy sangat.. Nanti menangis!
Aku terharu sebab ramai yang sayang aku sebenarnya..
Thanks all!!

Gara2 semalam lambat bangun hari ni. Hahha!!
Sedar2 pukul 8.30AM.. 
Memang tidur mati ar wa cakap lu!
Penat seyh!!
Itu pun Zati kejut.. Memang kelam kabut lah..
Mula2 ingat tak nak mandi. Haaha!!
Balik nanti baru mandi tapi kita orang mandi juga ea!!
Cepat gila jalan pergi class ni tapi hampeh!!
LTB tak buka lagi!! Dahlah lupa bawa statute!!
Nasib baik Dr. Farid tak petik nama. Hahaa!

Kawan2 ku G5.1..
Janganlah merajuk dengan I ye.. Huhu!!
Bagilah chance dekat I nak bersuka ria sehari..
Asyik kena je aku semalam.. Haish!!
Hahaha... Dahlah malam baru makan..
HP memang tak lekang dekat tangan..
Kerja aku asyik mengacau orang jer..
Hana, panas tak telinga kau cakap dengan aku?? hehe!!
Orang terakhir yang aku call adalah NC.. The end!! 11.59pm!
Pandai aku budget ea!!

Then malam tadi lepak dekat bilik Zati..
Bagi kek dekat dia..
Then menceritakan birthday prank terbaek korang tu!
Tapi tak dapat korek la siapa mastermind nya!!
Next year saya akan pulang ke rumah. Hahhaa!! 
Next year fall on Friday.. Ok gak tu! Larriiiiiii!!!

Then sharp on 12.00AM, aku call Farah.. sing happy birthday song to her..
But unfortunately, two consecutive years dia tak ingat birthday aku..
Sedih beb.. Sob2.. huhuhu!!!
Ingat lagi kita celebrate birthday sama2 kan masa dekat Nilai dulu..
Anyway, happy birthday dear..

Oh ya... tiba2 aku terfikir..
Dah 21 tahun... I mean the "21"..
Dulu2 umur baru 14.. 15 tahun.. Rasa budak2 lagi..
But now dah 21.. Bila tengok balik diri aku, eh.. Ada ke rupa orang umur 21 tahun?
Macam takde pula sebenarnya.. Perangai pun macam budak2 lagi..
Macam manalah ye kalau umur dah 24 or 25 nanti tapi macam sekarang ni.
Hahhaa.. Agak kelakar untuk difikirkan..
The thing is try to be more matured and behave like 21 years old girl.
But my mom said, ok gak tu... Jangan tua sebelum usia..
Itu lagi susah..
Contohnya umur baru 15 tahun tapi behave macam orang umur 20 tahun.
Eh.. kenapalah aku asyik sebut 15 tahun je ni. Hahaa!
Tapi tahun ni memang tahun yang terindah buat aku walaupun ada VIPs yang lupa birthday aku.
It's ok der.. No hal la.. :)
Really had fun!

Love you all!!
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner