Thursday, January 20, 2011

Terbaek wookkk!!!

Salam...
First of all, happy birthday to me lah kan...
Hahaa.. Getting older meh... 21 dah!!
Be matured girl.. What the most important thing is be matured in solving problems? Huh? 
Btw, jangan tua sebelum usia sudah.. Yeah!!
Erk.. Kejap2x!! Dah 21 ea.. Hurm.. 21.. Tapi tak macam 21 lak aku tengok.. Heeee...


Oh ya....
Thanks to all for the great wishes on my birthday..
Penuhlah dekat wall FB aku tu..
But then I managed to reply all the wall post. Huu..
Nasib baiklah time birthday aku tahun ni, cuti..
Memang terbaiklah!! Manfaatkan dengan sebaiknya!!
Nak balas dendam untuk dua tahun lepas yang macam tah apa2x!
2009.. Birthday aku masa LCE.. Memang busylahkan..
Plus aku tak sihat. Memang takde suara langsung!
So tak dapatlah nak manfaatkan call free.. Fuh!! Orang lain yang pakai. :D
2010 pula... Busy dengan presentation and assignment.. Pergh! 
Nasib tak baik... But then tahun ni memang aku puas hatilah!
Memang teeerrrrbaek sangat2x!!
Kerja kawan2 akulah ni! Ish.. korang2x!!


Today aku ada replacement study circle dekat mosque.. 9-11AM..
Pagi2 lagi dah bangun nak main tennis dengan Bee tapi memang benganglahkan!!
Cam bangang je mamat2 yang main tennis dekat female sport!!
Mainlah dekat tenpat korang! Semak je tau tak!! Bengang!!
Bila ada class, memang takde masalah nak main pun. Damn!
Then kita orang pergi breakfast lah.. Then aku pergi SC..


Balik je study circle, haaaaaaaaaaaaaa??????
What happened to my compartment???
Pergh... Gila sabar ni!! Siapa punya kerja sepahkan compartment aku!
Tapi aku cool jer... Hahaaaa!! Sebab aku dah tak tahan nak "wiwi"
Mesti ada plan nak kenakan aku ni tapi aku tak expect la.
Ingatkan malam tadi tak kena apa2x, dah lepaslah azab aku. :D
Pergh!! hari ni memang terbaek la wa cakap lu!!


Ini semua adalah kerja roommates & ex-dormmates DG8 dulu..
Ceh!! Siapakah mastermindnya?? Aku pun tak tahu..
Memang tak rupa bilik dah.. Bayangkanlah bilik budak yang selalu kemas..
Heee.... Nak cakap bilik dia sentiasa kemaslah tu ea..
Memang tunggang langganglah.. Tapi aku tahu, siapa punya tangan yang lebih tu.
Kalau bukan Cik Anyss kita lahkan?? Hahaha!!
Thanks also for the "cream" on my face ya..
Susah nak dapat "cream" muka macam tu. Hahhaa!!
Brand king yoo!!
Ada element false imprisonment and battery di situ ya! Hahah!! Boleh sue ni!! :D


Btw, korang.. Memang credit la bagi kat korang!!
Prank tahap cipanzi korang bagi kat aku!
Memang tak boleh lupa seumur hidup aku..
Nasib baiklah court penuhkan... Kalau tak, memang mandi tepunglah aku jawabnya...
Tiba2 pula nak berterima kasih dekat mamat2 yang conquer court tennis tu. Hahaha!!
Kalau tak, memang mandi tepunglah aku jawabnya ea!!
Thanks for the cake.. And thanks for everything!!
Tapi.. Weh!! Bilik kena kemas sendiri!! Ceh!!!
Takpe2x.. Sebab aku happy sangat2x hari ni, takpe... Dimaafkan yer!!
Unforgettable event in my life!!
For sure!


Thanks to:

Zati Hanani
Rabiey
Yana
Bee
Fidah
Tiqa
Aisha
Anyss
Zati


And kalau ada nama yang tertinggal tu, maaf yer.. And semua yang wish, thanks a lot!!
Much appreciated!!


With love from me to you all!!
XOXO


p/s: Gambar2 sila bagi dekat I ea.. :)

1 Feedbacks:

Unknown said...

of course bkn tgn hanis yg sepahkan bilik anda..

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner