Thursday, April 21, 2011

Officially.. Taraaaaaa!!!

Salam....

Post for today..
Finally, dapat juga my lens...
Try something new.. True sapphire..

Before this, pernah pakai..

+ Brown
+ Amethist
+ Blue
+ Hazel
+ Grey



Blue


Grey


Brown


Hazel

Amethist tak sempat nak ambil gambar sebab sempat pakai two weeks je... Dah koyak. Haha...



This lens I bought from Cik Syuhada..
Thanks babe!! Nice!!
RM40 plus with the solution.. :)



Officially used last Monday..
Quite striking... But like I care..
Mata aku, suka hati aku lah! hahah!!
But then dah lama tak pakai lens, rasa lain pula..

Oh ya... Suddenly I was thinking about Pak Cik dekat JPN tu... Masa aku ambil gambar I/C for the third times. Haha... Masa tu aku pakai lens biru. Dia perli aku... :p Bagi gambar I/C nampak lens biru aku tu. Ceh!!

Btw, itu je nak bagi tahu..
Dah ada lens baru. haha...
Thanks to my BELOVED SISTERS. Hahaa....

P/S: Nak pau apa lagi eak?? Hahaa... Oh ya.. Buat pasport lak. Hee..

XOXO











1 Feedbacks:

LeEnaLeEn said...

nk beli lens contact aku ye myra..:D

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner