Friday, April 22, 2011

Pssttt... Nak Anak Muka Macam Ni.. :D

Salam...

What's up today??? Huhu...
Some said banyak ea masa aku update blog...
Yeah..... kalau time cuti adalah masa aku.. Once aku buka lappy ni, memang sampai ke malam la.. Haha...
But today tak boleh, after post ni, shut down. :D
Sampai kena marah dengan mak aku. Huhu...
But then kalau dekat UIA, bila ada kerja je baru aku buka lappy...
Btw, sambil menyelam minum air lah kan.. So apa lagi, online lah sekali. Ngeeeee...

So today aku pergi rumah Fara...
Hantar kad... Konon2 nak surprise mak dia lah kan.. Haha...
Nasib baik ada orang but then mak dia dekat rumah depan.
Nursery kakak dia...
Quite long aku tak datang tengok budak2 tu...
Dah besar rupanya... Huhu.. Hurm?? Ada pula orang yang makin mengecil eak?? :p
Ada budak2 baru laaa... Comel gila!!! Rasa nak bawa balik je..
Nasib baik anak orang... Huhu....
Kalaulah anak aku camtu nanti.. hahaa... Comel gila budak tu!!
Tapi takdenya... Budak tu macam mix. Haha...
Ajim suruh aku beli KFC la... Then ais krim la..
Bagus diorang ni.. Dah pandai solat.. Baca iqra'... Amin... :)
Then ada budak sorang tu panggil aku aunty... Ohhh... Hahaa... 
Tua sudaaahhhh... :D



Inilah budak yang aku cakap tu... Chumeyl kan??





Hurm.. Today I bumped into many people...
I mean yang aku kenal la...
First, Nabila and Nas.. Hurm?? Korang couple eak?? Hahhaa..
Then Nabila told me something but then the truth behind it, I don't know...
Lets find out later girl. Hahaa....
Then masa dekat bus stop, bumped with junior aku masa dekat SMP dulu..
At that time, I was in form 5 and she was in form 1.. And now she is in form 5..
Cepatkan masa berlalu...
Right after pergi rumah fara, masa nak balik, jumpa pula junior aku sorang lagi.. Haha..
Dia cakap muka aku dah lain.. Erk?? Bulat tu dah sememangnya lah kan....
One of her friends nak ambil laws.. Yeah.. Most welcome girl... But kena beri commitment 100% la..
Kalau tak minat, better don't choose.. Seriously!!

Then, the thing yang buat aku paling bangga is...
Hahaa... Diorang cakap batch kita orang lah yang paling best..
I mean prefect.. Kita orang matured. haha...
Memanglah pun.. Batch 90... Lepas2 tu, otak still budak2 lagi...
Ngeeeeeeee.... Credit to us guys!!! Prefect batch 2007, form 5..
We are the best!! :)

I don't know, why last night suddenly I feel sad...
So I started crying.... :(
Well, my fate always unfortunate right..
Stop it laaa... Cheer yourself girl. Wheeee!!!

Psssttt... Jadi model leh tak?? Huhu...
Nak mencapub sat eak...




XOXO




0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner