Thursday, May 5, 2011

Can I Say "PASS"?

Salam...


Hey guys...
Aku bengang!!!
When I can get my ILS II result??
When the lecturer aka Dr. Yusry going to key in the result??
Final year nanti, maybe?? :D
Well, banyak sangat commitment kan..






First of all, Alhamdulillah.. so far PASS laa...
Tak termasuk ILS II lagi lah..
Tapi pass kot.. Huhu...
As expected?? Not really..
Tapi aku bersyukur lah...
Bangga dengan diri sendiri sebab study last minute boleh dapat result macam tu...
Aku tak nak compare diri aku dengan orang lain sebab aku tahu macam mana usaha aku and macam mana aku buat.. Huhu.. I loike!!


Tapi... Grrrrrrrrrrr!!!!
Bila nak tahu ILS II ni...
Nak suruh kira pointer sendiri ke???
Dahlah CAM pun tak dapat..
Kalau nak budget2 pun, tak tahu nak budget macam mana.. Haiyaaaa...
Bikin olang susah je...


Comment pasal result aku..
Hurm.. Study Circle.. Huhu.. Suka2!!
Tort tu sepatutnya boleh dapat lebih dari gred yang aku dapat sekarang ni tapi memandang second test objective dulu aku kantoi, so tak lah kan..
Contract pun ok lah... Memang main baca gitu2 jer... So bersyukurlah..
LM?? BIAS!! Noktah!!
MLS?? Hahaa... Sepatutnya kena dapat A bila dah repeat tapi gred yang aku dapat sekarang ni, ok lah..
Transac?? Ni paper paling susah aku rasa... Target C.. Tapi dapat.. Errr... Tak yah lah sebut.. Memang di luar jangkaan.. :D


Kesimpulannya, aku sangat2 bersyukur...
Dengan jayanya aku boleh tersenyum melangkah ke second year.. Last sem penuh dengan linangan air mata sebab repeat MLS. Hahaa... ILS tolak tepi dulu!
Pointer naik!! Itu yang penting!!
ALHAMDULILLAH...
Thanks to all of you..


Ahad ni dah balik UIA...
Short sem... Malas lak nak balik..
BMP and CM... wheeeee!!


XOXO

2 Feedbacks:

nur syakirah yusof said...

same here kak! we did it!! weeeee~~ ;D congrat to both of us. haha

.ina.✿✲-· said...

apa yg ditulis di situ? i mean, dkt ils

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner