Wednesday, May 4, 2011

Hadiah Untuk Pengantin

Salam....

Hey guys....
Kawan aku sorang tu minta maaf, dia lupa tarikh... Hurm... Yelaaaa.....
Btw, kalau aku sempat kahwin nanti, datanglah time aku kahwin yer...
Ingat tak hari ni berapa hb?? kalau tak ingat, meh sini aku tolong ingatkan..
Hari ni 4hb.. Last Saturday 30hb Apr.. Okay?? :D

Semalam aku pergi IOI Mall..
As usual lah kan, main boling sorang2..
4 games aku balun...
Tangan terkehel sikit lak...
Tapi banyak juga aku strike.. Tujuh kali kot.. Spare satu dua je pula.. :D


First game


Second game


Third game


Fourth game

Actually the main thing is aku nak cari hadiah kakak aku...
Well, aku memang suka bagi hadiah yang takde...
Kakak aku dia nak satu hadiah ni tapi mak aihhhh...
Mahal nak mampos!! Kalau aku kerja aku rasa mampu lah kot aku nak beli...
Vertical iron steamer..
Nantilah ea aku beli?? Tak pun, aku rasa aku patut beli untuk diri aku sendiri dulu. Huhu...
Dia nak hadiah ni... Aku tengok dekat Jusco, harga dia RM399 and satu lagi RM349, brand Philips..


So yang adolah kan.. Then aku decide beli jelah hadiah ni....


Dia pun suka... Harga pun ok lah... Takdelah murah sangat pun. :D
Best what benda ni.... Tenang je..
Mak cakap beli hadiah yang dia boleh pakai, tak simpan dekat stor.
So oklah tu, kira dia pakailah juga tu...

Today, pengantin telah berangkat ke Cameron Highlands..


Pergi honeymoon... Tinggal lah aku di rumah bersama mak and abah. Sob2... :D
Have a safe journey yaa!!
Beli apa2 yang patut...
For sure bukan strawberry lah ea...
Tak suka!


Hurm.. tiba2 pula demam panas melanda..
Sakit gila badan ni...
By hook or by crook, aku kena pergi hospital juga esok..
Kalau tak, memang habislah darah dalam badan aku ni...
Mak aku dah bising2.. Dah malas nak cakap..
Tapi macam tak larat pula nak pergi sorang esok.. :(

XOXO

2 Feedbacks:

suzy said...

nnt aku nak gak binatang ni...hehehe

Myra Latif said...

Erk?? tunggu aku kerja lah.. :)

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner