Saturday, May 14, 2011

*I wish I Could Sue You!*

Salam...

Hey all..
To all my lovely readers... :)

Masa kemas2 bilik hari tu, mengasingkan barang...
Mana yang perlu dibuang and mana yang perlu disimpan..
Tiba2 terselit pula benda ni.. Hurm??
Yelah kan... Aku kan simpan je semua...
Lagi2 yang aku rasa penting bagi aku..
Btw, penting ke benda ni?? Yeah..
MARUAH!!! Of course penting...
Actually, benda ni empat tahun lepas punya cerita tapi sebenarnya sampai sekarang aku masih ingat and aku masih tak tahu siapa pelakunya...

Sejak dah belajar law ni..
lagi2 tajuk DEFAMATION, rasa macam nak sue je orang ni tapi aku tak tahu siapa..
So Mdm. Farheen, what should I do?? Huhu
Dekat sekolah takde CCTV lak..
Lainlah kalau dekat UIA, konon2 dekat semua tempat ada CCTV.
Tapi tak tahulah betul ke tak, ada CCTV tu..

Back to the story..
Benda ni boleh lah dijadikan pengajaran kepada sesiapa je..
Supaya jangan cari dan buat kerja macam ni..
Kalau rasa takde kerja tu, carilah kerja2 yang berfaedah sikit dari buat benda2 bodoh ni..
Dahlah time tu aku tengah exam. Pergh.. Memang laa...
Menguji keimanan dan kesabaran..

I found this at prefect's notice board..
Huh?? Actually memang ramai yang dah baca..
Most of them, prefect la..
Malunya aku time tu, hanya Allah jelah yang tahu..
Tapi that guy, memang pengecut!! Aku rasa girl laa..
Lelaki takkan nak buat benda2 bodoh macam ni..



Silalah baca yer...
Lirik2 lagu daripada dia..
*Klik dekat gambar untuk besarkan

Itu pun kawan aku yang bagi tahu merangkap Head Prefect time tu...
Aku terus cabut benda tu and memang aku nangis la...
Gila apa!! Dah nama aku kat situ..
Time sekolah, siapa tak kenal nama AWEKCUN??
AWEKCUN aka SHAMIRRA..
Mostly, semua orang kenal kot..

Actually, benda ni konon2 akulah yang tulis..
Tapi bodoh tak bodoh!! Takkanlah aku yang nak malukan diri aku sendiri??
Hello girl, fikirlah dulu before kau nak buat tu...
Tapi nampak sangat dia tak berani sebab printed..
Kalau kau betul2 berani, tulis tangan lah der... Apa barang print2 ni..

Sampai sekarang...
Dalam benak fikiran aku...
Hanya satu nama je yang bermain di fikiran aku...
Tak perlu aku mention kat sini tapi aku tahu siapa yang tahu cerita ni, orang tu akan tahu siapa yang aku maksudkan.
Sebab masa tu aku ada konflik dengan sorang budak tu je..
Apa hal entah budak tu..
Meroyan tak tentu pasal!
Tapi now aku okay je..
Aku takdelah nak berdendam ke apa ke..
Tapi tegur or contact dengan budak tu, memang tak lah..
Takde sebab pun. And it has nothing to do with me!

Right after that, aku balas balik...
Dia bagi lirik lagu, aku pun balas lirik lagu lah...
Tapi aku takdelah bodoh macam kau....
Aku just tulis sekadar nak puaskan hati aku...


Yang highlight tu, lirik lagu aku pula eak..
*Klik dekat gambar untuk besarkan

Tapi aku simpan jelah...
Aku takdelah nak paste dekat mana2 pun macam mangkuk tu..
Lagi pun aku fikir, takkanlah aku nak tarnish nama baik aku sendiri??
Dahlah aku ni kira orang kenal dekat sekolah dulu..
Memang nak cari pasal laa..
A.k.a aku ni matured.. Tak macam dia.. :)

Then bila dah terjumpa, ada lak scanner..
Apa lagi, aku scan laa....
Kau bagi, aku ambil.. Then aku balas balik..

Take note:

Apa2 pun, kalau kau tiba2 blog walking kat blog aku ni, post ni aku tujukan buat kau..
Or anyone yang baca ni and rasa2 kenal ke that girl, tolong sampaikan salam aku...
And aku ucapkan terima kasih banyak2 sebab dah berjaya malukan aku...
Walaupun aku tak dapat balas dekat kau, takpe..
ALLAH yang akan balas semuanya..
As simple as that. Don't worry girl!
Aku doakan yang baik2 je buat kau.. 
Good luck for you bebeh! :)


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner