Thursday, May 12, 2011

Kembalilah Kepada Ku

Salam..

Hey guys...
Especially to my silent readers and to my stalkers too.. :D

Yeah.. Alhamdulillah.. My roommate still dengan aku...
She's back!! Heh.. Actually tak pergi mana2 pun. Hehe..
Dia tidak akan ke mana2... So I'm not going to be alone after this..
Walaupun sometimes aku akan sorang juga..
But it's ok lah.. As long as aku tak duduk sorang2 selama dua bulan ni..
At least dapat juga dia add BMP.. 
Thanks to Cikgu Suhaimi for let her to be in your section.. :)
Kalau tak, memang aku akan keseorangan..

Hurm.. Today pergi karaoke dengan Rabiey. :)
About 2 1/2 hours.. Puaslah juga... 
Pukul 5pm baru sampai IOI Mall..
Jalan jem apa hal entah..
Plus hari ni J-Card day IOI Mall.. Lagilah..
Then makan dekat rumah. :D
I thought nak makan Chocolate Ice tapi maam suruh balik. Huhu...
Lagi pun sejuuuuukkk... 

Oh yaaa... Bunga dah layu aka mati..
Why don't you buy the new one??
Maybe yang lama tu, tak cukup baja or air tak cukup kot..
Or tak sesuai dengan suhu? Temperature terlebih maybe?
Poor you.. But should I ask to buy the new one? Hurm? 
Or orang cakap, even dah mati pun, elok simpan.
Tapi orang buang juga sebab dah mati.. Kesian..

Hurm... Actually this week tak berapa nak ada mood laa..
Tapi adakah mood aku telah kembali?
Btw, today I was smiling...
Why?? Shhhhhh.... Biarlah rahsia.. 
Ok, stop!!! :D

XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner