Monday, May 9, 2011

Macam Copy and Paste

Salam all...

Hoho..... Sudah kembali ke UIA..
So selamat belajar kembali Cik Myra!! 
Jangan malas2 okayh!!
Everyweek, BMP and CM...
CM everyday tuh... Haiyaaa...
Dah, belajar je.. Jangan nak complain2 eak..

Btw, bilik baru, wing baru... Tapi blok still sama!! Blok G. Yeay!!
Roomates still sama.. Rabiey and Zati..
Compartment pun sama macam dulu.
That's why aku cakap copy and paste. hehe..
Compartment D, takde orang.. Sem 1 nantilah kot ada orang masuk.

Dulu level 5 but now level 4.. Tapi aku still suka, even level 4 pun tapi paling tinggi gak..
Hanya hujan yang dapat membasahi baju yang aku jemur. Hehe..
Alhamdulillah, compartment aku pun okay..
So what I can say here is, penghuni compartment sebelum ni, ok lah..
Takdelah messy sangat pun..
Tapi untunglah siapa yang dapat compartment aku dulu..
Aku dah siap bersihkan sampai bawah2 katil sekali. :)

Semalam dah check in awal pagi.. Then pergi Selayang, ambil barang2..
Maghrib baru sampai..
So plan awal nak balik lepas kemas tak menjadi lah..
Tidur sorang2 tu malam tadi..
Yang paling syoknya, satu floor ni, aku sorang je.. Pergh!!
Boleh plak pukul 11.30pm pergi mandi, basuh baju.. Hehe..
Pagi tadi baru habis kemas. Fuh.. Memang meletihkan..
Tikar getah pun owner sebelum ni tinggalkan.. Warna merah..
Sorry.. Aku tukar aku punya. Huhu..

Haha... Tapi yang bestnya.. Sama je rupa..
Macam aku angkat compartment dulu, letak dekat sekarang ni..
Kedudukan bilik sama, compartment sama.. So I loike la! :)








Today masa untuk rest...
Konon2 Wesak Day untuk UIA jelah. Haha..
Pelik lah UIA ni... Manalah dorang dapat cuti2 yang tak betul ni...
Tomorrow class begins!! 

Oh yaaa...
As promised by Dr. Yusry...
Result dah dapat. hehe...
Hurm... Aku nak up lagi satu stage. haha... MANUSIA... :p
Apa2 pun, GPA naik, CGPA naik.. So I loike!! Thanks!!

So get ready girl!!

XOXO


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner