Sunday, May 8, 2011

Terkulai Layu.... *Maaf*

Salam..


Happy Mother's Day for my mom!!
I was thinking nak bagi apa...
Last year buat bunting, share dengan kakak2 aku..
This year, tiba2 lak terasa nak bagi ni...
Macam sweet pula benda ni kan..
Fresh flower..






Masa tu aku keluar dengan Cik Nur Qaseh..
Nama baru dia.. Hahaa...
So aku pun belilah...
Harga tak penting... Hehe...
Janji mak aku suka!!
Tapikan aku sendiri tak tahu apa nama bunga ni..
Aku main beli je.. Hehe...


Tapi lepas seminggu, jadi macam ni dah.. Hehe... Sedih pula aku tengok..
Mother's day pun belum lagi. :(






Yelah.. Sibuk dengan kakak aku kahwin..
Lupa pula pasal benda ni...
Hurm... Tapi mak aku tak buang laa...
Mak aku cakap kenapa tak beli bunga mati.. Kan boleh simpan lama.. Sob2... :(


Kesimpulannya, dah terkulai layu...
Dah lentok... Uwaaaa.....
Sedihnya sayaa.....


Apa2 pun, terima kasih mak kerana melahirkan adik and membesarkan adik dengan kasih sayang and didikan yang secukupnya..
Mak adalah mak yang terbaik kerana memahami kehendakku..
Mak tak pernah halang cita2 aku..
Yeah!! I LOVE YOU MAK!!!


*Drama betul! :D


XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner