Saturday, May 7, 2011

Ong Gedek-Gedek

Salam...


Ong gedek-gedek....


Hahaaaaaa.....
Macam manalah ye boleh mimpi katak ni...
Sumpah geli dengan katak!!!
Tapi dalam mimpi aku tu, aku steady je pula dengan katak tu....
Apakah maknanya itu?? Hehe..


Katak tu ada lima semuanya...
Warna hijau.....
Aku letak dalam kotak...
Lepas tu, dia lari...
Merata2 aku cari ni tapi at last jumpa gak..
Tapi jumpa empat jelah..
Satu lagi mana eak?? Tak jumpa pula.. Hilang!!
Sesiapa tolong carikan eak??
Mungkinkah dia prince charming aku? Haha..
Nak try cium, mana tahu jadi apa2 ke... Heeeee.....


Well, memandangkan aku ni Google Girl,
Apa lagi.. Bangun2 tidur je, google laa...
Bukanlah nak percaya pun tapi saje2 je... 
Maksudnya akan dapat duit yang banyak..
Or akan tambah pemasukan.. Pemasukan apakah yang dimaksudkan itu?? Hurm??


Kesimpulannya, mimpi ini mengarut...
Empat ekor tu pun takde kat aku pun. Hehe... :D


Chow Cin Cau...
Lalalalalalalaaa......


XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner