Wednesday, May 11, 2011

Take Note

Salam...


Bangun meninggi hari....
Dah takde kerja..
Plus sorang2... So what else I'm gonna do??
Just doing nothing...
Pukul 12pm baru terkedek2 nak breakfast...
Susu anlene and mee sedap.
Mee sedap pun tak habis. Takde selera... :(
Malam tadi, chicken chop pun tak lalu..


Bangun tidur iron baju for next week sekali...
And also for today's class..
Then dapat msg, class cancel..
Memang aku nak balik rumah lah...
Memang tak lah nak duduk dalam bilik sorang2...
Then tomorrow morning kembali semula ke UIA.
BMP class just for two hours..
Hope takde kerja.. Nak baliiiikkkk!!!
Before balik rumah, singgah KL.. Beli buku...


For those yang tanya macam mana life aku short sem, 
Sila baca entry ni.. Malas nak jawab..
And you.. Takpe.. I faham..
You dengan masalah you.. You settle lah baik2.. 
And I dengan hidup I..


TAKE NOTE:


Mood aku tak baik for this week..
So jangan sesiapa nak cari pasal dengan aku..
And bila rasa susah baru nak cari aku, tak payahlah..
Aku bukan station untuk suka2 datang, suka2 pergi.
Bila takde mood nak marah2, bila okay layan macam biasa! 
What the hell!


Sekian. Thanks. 





0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner