Wednesday, June 1, 2011

Classmates, SORRY...

Salam..


Hey guys...
Aku tahu ramai noticed 'kehilangan' aku sejak akhir2 ni...
Aku tak lari ke mana2 pun..
Aku masih berada di sini..
Masih berdiri di planet bumi..
Tapi aku terasa seperti malas nak online, nak update blog..
Buka lappy untuk buat kerja je..
And condition aku pun tak berapa okay..
Tak mengizinkan aku untuk online..
Untuk buat apa2...


Banyak benda2 lain yang harus difikirkan ketika ini..
Lagi penting dari hal2 lain termasuk pelajaran..
Banyak kerja yang perlu diselesaikan..
Written for court visit, individual presentation, mock trial, preparation untuk mooting...
Tapi apa2 pun, diri aku perlu difikirkan dulu..


Yana Latif dan Ku Adlina..
Bila kita nak buat written for court visit?
Aku tak tahu bila yang aku boleh..
Choose one date, insyaAllah.. Aku akan free kan diri aku.
Yan, aku banyak pesanan penaja buat kau...
Thanks for being a good friend.. :)
Ina, thanks sudi tukar tarikh dengan Myra... Ada hikmahnya.. Kalau Myra tak pergi pun, Myra tetap takkan dapat datang masa tarikh Myra patut present esok..


Alia, sorry for let you do the mooting alone for this time being..
Thanks for faham situation and condition Myra sekarang..
I hope the materials given boleh tolong Alia..
Anything, kita continue later okay...
Thanks for being good partner for me..
Apa yang berlaku, berada di luar kawalan Myra..
Susahkan dapat partner macam ni... 


For mock trial's...
Sorry guys... Aku tak dapat datang discussion.
Yan, again.. Tolong on my part okay..
Anything, inform aku..
Nanti aku contact kau..
I'll tell everything and tolong bagi tahu Cikgu..
Itu yang penting.. And to group members kita, kau pandai2 lah cakap..
Tak datang kelas BM esok, next Tuesday and Thursday.


And YOU...
Thanks sudi berada dengan I ketika I susah and senang... :)



I'm not around on Thursday until this Monday..
Rabieyna Rabiey ke Beijing.. 
Anything, I'll available on Tuesday..
On Tuesday, sambung janji temu aku di "rumah nombor dua"..
Muka aku akan jarang berada di UIA, apatah lagi "hotel".



Sorry kalau aku menyusahkan semua orang..
Thanks sebab memahami keadaan aku..
Doakan aku sihat and yang terbaik buat aku..
Tiada sebarang komplikasi ke atas diri aku.






Salam sayang,
XOXO







1 Feedbacks:

.ina.✿✲-· said...

nape mcm sedihhhh je bunyi entri nihhh

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner